آخرین DLC BlackCell COD در هر مسابقه، سرباز شما را از انسان به زامبی به اسکلت تبدیل می کند.



آپدیت بزرگ فصل 2 Call of Duty در 7 فوریه برای Modern Warfare III و Warzone منتشر می شود و یکی از قابل توجه ترین موارد اضافه شده، بسته DLC آینده BlackCell است.

این پیشنهاد جدید BlackCell شامل پوسته‌های اپراتور با رنگ طلایی درخشان و بنفش است. با این حال، آنها فقط شیک به نظر نمی رسند، زیرا برخی از پوست ها “تخریب واکنشی” را نشان می دهند. این به این معنی است که سرباز شما از انسان به زامبی و در نهایت اسکلت تبدیل می‌شود که شما قتل‌ها را انجام می‌دهید.

در حال پخش: Call of Duty: Warzone | تریلر پخش فصل 2 – Fortune's Keep Returns

بسته‌های DLC BlackCell معمولاً حدود 30 دلار قیمت دارند، بنابراین احتمالاً قیمت این یکی نیز خواهد بود. علاوه بر پوسته ها، بازیکنانی که DLC جدید BlackCell را خریداری می کنند، بلافاصله به بخش BlackCell نقشه جدید Battle Pass دسترسی پیدا می کنند.

بازیکنان همچنین حرکت پایانی «Knuckle Sandwich»، طرح اسلحه متحرک «Molten BlackCell» برای تفنگ تهاجمی SVA 545، طرح سلاح «Requiem BlackCell» برای تفنگ Sidewinder Battle و کمک هزینه 1100 امتیاز COD را دریافت می‌کنند.

بسته‌های BlackCell در آوریل 2023 عرضه شدند و ثابت کرده‌اند که بسیار محبوب و پرسود هستند، اما بحث برانگیز هستند. بسیاری با قیمت بالا مشکل دارند.

آپدیت فصل 2 نقشه های چندنفره هسته ای جدید 6v6 و همچنین نقشه جنگی جدید در مقیاس بزرگ را معرفی می کند. این آپدیت همچنین کراس اوور دیگری را معرفی می کند، این کراس اوور با The Walking Dead، زیرا Rick Grimes و Michonne به عنوان شخصیت های قابل بازی وارد بازی می شوند. در سمت بتل رویال، بازی Fortune's Keep در حال بازگشت به Warzone است و طرفداران در مورد آن بسیار هیجان زده هستند.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه کامل GameSpot از محتوای آپدیت فصل 2 را حتما بخوانید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر