سازنده Final Fantasy 16 در مورد اینکه چگونه قدرت پلی استیشن 5 بر توسعه بازی تأثیر گذاشته است صحبت می کند.

بازی فاینال فانتزی 16

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

یوشیدا از «جنگ بزرگ» به معنای مبارزه با رئیس است. این جنگ‌ها معمولاً در مقیاس وسیع دنبال می‌شوند و بازیکنانی که قهرمان داستان را که Clive Rosfield نام دارد، کنترل می‌کنند، می‌توانند ارواح را برای شرکت در این جنگ احضار کنند. همزمان می توانیم شاهد احضار هیولاهای دیگر توسط باس ها باشیم و در نهایت صحنه های اکشن و نبرد نفس گیر رخ می دهد. اکنون به نظر می رسد که این نبردهای Eikon یکی دیگر از دلایل انحصاری Final Fantasy 16 برای کنسول پلی استیشن 5 است. در همین راستا ریوتو سوزوکیمدیر بخش مبارزه بازی توضیح داد که بدون سخت افزار قدرتمند کنسول نسل نهم سونی، روند توسعه Final Fantasy 16 بسیار طولانی تر می شد.

اخیراً وب‌سایت IGN قسمت ویژه‌ای از Final Fantasy 16 را اجرا کرد و سپس با Square Enix درباره نظرات و سؤالات آنها مصاحبه کرد. در این رسانه توضیح داده شده است که در نبردهای بازیکن-رئیس، گیم پلی بازی به طور یکپارچه بین مبارزات کنترل شده توسط بازیکن و کات سین های سینمایی جابجا می شود. در ادامه مطلب نائوکی یوشیدادر پاسخ به این بازخورد، سازنده بازی گفت که تیم Final Fantasy 16 توانسته است از قدرت سخت افزار پلی استیشن 5 استفاده کند تا تداوم بی عیب و نقص صحنه های مبارزاتی و سینمایی را بدون وقفه تضمین کند.

سوزوکی در این باره گفت: “شما به صورت گرافیکی مشت ها، پنجه ها و بال های ایکون و سایر جزئیات این نبردها را در زمان واقعی و با کیفیت بصری چشم نواز خواهید دید. با این حال، به لطف قدرت پلی استیشن 5 است که می توان همه این رویدادها را انجام داد. یکپارچه و بدون بارگذاری مشاهده می شود.” اگر حافظه این کنسول و سرعت انتقال اطلاعات از طریق SSD را نداشتیم، مدت ها پیش بازی را توسعه می دادیم.”

بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر

اسکوئر انیکس در حال توسعه بازی نقش آفرینی اکشن Final Fantasy 16 برای انتشار در تاریخ 1 جولای 1402 (22 ژوئن 2023) است. این بازی مورد انتظار به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و حداقل به مدت 6 ماه انحصاری باقی خواهد ماند. اکنون اسکوئر انیکس گفته است که قدرت پلی استیشن 5 نقش مهمی در تحقق Final Fantasy 16 ایفا می کند زیرا سازندگان توانستند از آن برای قرار دادن نبردهای نسل بعدی در بازی Final Fantasy 16 استفاده کنند.

یوشیدا به IGN گفت: «در حالی که شما در حال مبارزه با روساهای Ifrit و Garuda هستید و این نبرد بزرگ را در دمو انجام می دهید، سخت افزار پلی استیشن 5 صحنه بعدی را در پس زمینه بارگذاری می کند. [به همین خاطر] پس از آماده شدن، می توانید به طور یکپارچه وارد صحنه بعدی شوید.”

به گفته سازنده بازی Final Fantasy 16، تنها کنسول پلی استیشن 5 قدرت رسیدگی به نبردهای این بازی را دارد.