کارت گرافیک RTX 4070 Ti در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

این کارت چندین بار در آزمون Geekbench OpenCL مورد ارزیابی قرار گرفته است. در زمان نگارش این مقاله، اطلاعاتی از تست Vulkan و CUDA او در دسترس نیست. اما با همین تعداد تست، میانگین نمره 214654 برای او ثبت شد که 45.8 درصد بیشتر از RTX 3070 Ti نیز در همین آزمایش قرار دارد.

مشخصات فنی کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti از طریق اطلاعات قرار داده شده در پایگاه داده بنچمارک Geekbench تایید شده است.

اما نکته مهم این است که امتیاز عملکرد این کارت بالاتر از Radeon RX 7900 XTX است که اخیرا عرضه شده است. با این حال، کارت های گرافیک Nvidia به طور کلی با OpenCL بهتر کار می کنند. در عین حال، شرایط مشابهی برای Vulkan API و کارت های گرافیک AMD وجود دارد.

توجه به این نکته ضروری است که این داده ها تنها از چند آزمایش شبیه ساز به دست آمده اند و نمی توان از آنها برای اظهار نظر در مورد عملکرد RTX 4070 Ti استفاده کرد. اما به طور قطع می توان گفت که عملکرد این کارت در حجم کاری بازی متفاوت خواهد بود.

مشخصات فنی کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti

لغو کارت گرافیک 12 گیگابایتی RTX 4080 منجر به تولد نام جدیدی در سری Ada Lovelace انویدیا به نام RTX 4070 Ti شده است. این کارت هم اکنون در اختیار ممتحنین قرار گرفته است تا از ابتدای ماه آینده نتایج عملکرد خود را از طریق کانال های ارتباطی خود به اطلاع عموم برسانند. اکنون، به نظر می رسد که برخی از این منابع زمان را تلف نکرده و کارت گرافیک مذکور را در بنچمارک Geekbench آزمایش کرده اند.

بخوانید  انتشار تریلر داستانی جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty

کارت گرافیک RTX 4070 Ti اولین بار در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد و مشخصات آن تایید شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده حداکثر فرکانس کاری این پردازنده گرافیکی به 2730 مگاهرتز می رسد. پردازنده گرافیکی آن متشکل از 60 واحد چند پردازنده جریانی متشکل از 7680 هسته CUDA است. از 12 گیگابایت حافظه تشکیل شده است VRAM دارد. همانطور که انتظار می رفت، مشخصات کارت گرافیک 12 گیگابایتی RTX 4080 نسبت به مدل جایگزین آن تغییری نکرده است.

امتیاز بنچمارک NVIDIA RTX 4070 Ti