منتظر اکران فیلم Coyote vs. Be Acme با بازی جان سینا

برادران وارنر اعلام کرد دیسکاوری رسما تایید کرد که Coyote vs. یک اوج وجود دارد.

برای مدت طولانی، Coyote vs. Acme در بلاتکلیفی است. در ابتدا گفته می شد که این فیلم کنسل شده و اکران نمی شود، اما پس از برانگیختن موجی از خشم و اعتراض، برادران وارنر اعلام کردند که در حال بررسی گزینه فروش این فیلم هستند، اما پس از آن خبری دیگر منتشر نشد. که . حال بر اساس یک آپدیت جدید مشخص شده است که این فیلم به طور رسمی کنسل نشده و همچنان امیدهایی برای اکران آن وجود دارد.

برادران وارنر این کار را نکرد. با انتشار بازی Coyote Vs. Acme تسلیم نشد. بنابراین می توانید منتظر اکران فیلم باشید

در گذشته گزارش شده بود که تولید Coyote vs. Acme حدود 70 میلیون دلار هزینه دارد و اگر برادران وارنر را کنار بگذارد بین 35 تا 40 میلیون دلار صرفه جویی خواهد شد. کشف برای اهداف مالیاتی با این حال، سخنگوی برادران وارنر توضیح داد او این گزارش را نادرست خواند و رسما اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی درباره سرنوشت فیلم کایوت علیه کایوت گرفته نشده است. آکامی.

برادران وارنر قبلاً فیلم Batgirl و انیمیشن Scoop! The Holiday Haunt لغو شده است، و اگرچه چنین تهدیدی فیلم Coyote vs را نیز تهدید می کند. Acme، اما از اخبار جدید می توان استنباط کرد که فیلم در حال حاضر در وضعیت “تأیید نشده” است و احتمالاً گزینه ای برای انتشار توسط Warner یا سایر سرویس های پخش خواهد بود.

کایوت در مقابل  به اوج رسیدن

به گفته منابع خبری، بازی Coyote در مقابل Acme در نمایش های آزمایشی بسیار رضایت بخش بود، به طوری که کسانی که توانستند فیلم را ببینند آن را “نابغه” و “شگفت انگیز” نامیدند. جان سینا، ویل فورته و لانا کاندر از جمله بازیگرانی که در این فیلم بازی کردند. دیو گرین کایوت در مقابل Acme بر اساس فیلمنامه ای از جیمز گان، جرمی اسلیتر، جان سیلبرمن، جاش سیلبرمن و سامی برچ او کارگردانی شد

بخوانید  بازی Hogwarts Legacy از انتقال ذخیره بین پلتفرم های مختلف پشتیبانی نمی کند

کایوت در مقابل آکامی در 30 ژوئیه 1402 (21 ژوئیه 2023).

تحریریه مجله بازی یک گیمر