بازی Hogwarts Legacy از انتقال ذخیره بین پلتفرم های مختلف پشتیبانی نمی کند

تیم سازنده همچنین تایید کرده است که بازی در هر پلتفرم از 4 اسلات مجزا برای ذخیره شخصیت های مختلف استفاده می کند. در واقع، شما می توانید به طور همزمان 4 تجربه مختلف را با 4 کاراکتر مختلف در کنسول Xbox Series S خود ذخیره کنید. هر اسلات 4 کاراکتری شامل 5 فضای ذخیره سازی ذخیره خودکار و 10 فضای ذخیره سازی ذخیره دستی خواهد بود.

پشتیبانی WB Games اعلام کرده است که بازیکنان نمی توانند فایل های ذخیره شده Hogwarts Legacy را از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل کنند.

Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه (21 فوریه) برای پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و ایکس باکس سری X/S، در تاریخ 4 آوریل (15 آوریل) برای پلی استیشن 4 پلاس ایکس باکس وان و در نهایت در تاریخ 25 جولای (3 مرداد) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

گفتنی است، نه تنها بازیکن هنوز چند نکته برجسته از تجربه کلی بازی میراث هاگوارتز خود را در فایل ذخیره حفظ می کند، بلکه حداکثر 4 نفر می توانند تجربیات جداگانه خود را همزمان با یک کنسول یا رایانه ذخیره کرده و ادامه دهند. این ویژگی احتمالاً برای خانواده‌هایی که چند نفر از یک کنسول برای تجربه بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند جذابیت قابل توجهی خواهد داشت. میراث هاگوارتز به چهار نفر اجازه می دهد تا شخصیت های خود را بسازند و اسلات ذخیره جداگانه داشته باشند. در نتیجه افراد مختلف در زمان های مختلف به کنسول می روند و وارد سیو شخصیت خود می شوند و به بازی خود ادامه می دهند.

بخوانید  آیپد پرو M2 اپل 2022 رونمایی شد + مشخصات و قیمت و عکس

در آخرین اخبار بازی، اعلام شد که هاگوارتز Legacy از ذخیره کراس پلتفرم پشتیبانی نمی کند. یعنی مثلا بازیکن نمی تواند بخشی از بازی را روی کامپیوتر تجربه کند و سپس همان تجربه را روی نینتندو سوییچ ادامه دهد. فایل ذخیره شما می تواند در همان پلتفرمی که در آن ایجاد شده است استفاده شود.