حضور آدام وارلاک در تصویر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 می 2023 (15 می 1402) اکران شود.

ماه گذشته بود استودیو مارول اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را منتشر کرد که در آن شاهد حضور کوتاهی از آدام وارلاک بودیم. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتصویر جدیدی از Guardians of the Galaxy 3 منتشر شده است که بهترین نگاه را به آدام وارلاک در دنیای سینمایی مارول ارائه می دهد. Empire تصویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که در آن پیش نمایشی کامل از شخصیت آدام وارلاک با بازی ویل پولتر در Guardians of the Galaxy 3 ارائه شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

عکس جدید از Guardians of the Galaxy Vol 3 با پیش نمایش کامل آدام وارلاک منتشر شد.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، شراب دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول Guardians of the Galaxy، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 به جیمز گان رسید.

جیمز گان در مصاحبه ای با Empire می گوید که آدام وارلاک در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 در واقع یک کودک است و در واقع به عنوان نوزادی که به تازگی از پیله خود بیرون آمده و زندگی را کاملاً درک نمی کند به تصویر کشیده شده است. قطعا شخصیت خوب و مثبتی در فیلم نیست و قرار است با گروه Guardians of the Galaxy مبارزه کند. البته هنوز هم می‌توان انتظار داشت که آدام وارلاک در انتهای بازی Guardians of the Galaxy 3 مسیر متفاوتی را طی کند و شاهد پیوستن او به قهرمانان مارول باشیم.

بخوانید  یک SSD 2 ترابایتی PS5 را با یکی از بهترین قیمت‌ها خریداری کنید

نمای کامل آدام وارلاک با بازی ویل پولتر در Guardians of the Galaxy Vol 3