فرصت امتحان نسخه بتا Hades 2 را از دست ندهید

استودیوی Supergiant Games از آغاز ثبت نام برای شرکت در تست فنی بازی Hades 2 خبر داد.

بازی Supergiant قصد دارد بازی Hades 2 را امسال به صورت دسترسی زودهنگام منتشر کند، اما قبل از آن، از بازیکنان با نسخه بتا استقبال خواهد کرد. علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی گزینه Request Access واقع در صفحه استیم بازی، شانس خود را برای شرکت در تست فنی بازی امتحان کنند.

نسخه ی نمایشی Hades 2 قبل از انتشار بازی در فرم دسترسی اولیه در دسترس نخواهد بود

در ابتدا، تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان برای آزمایش نسخه بتا دعوت خواهند شد، اما استودیوی Supergiant Games قصد دارد تعداد افراد را در آینده افزایش دهد. این استودیو در مورد نسخه آزمایشی این بازی گفت: «فرآیند اجرای نسخه آزمایشی به دعوت تعدادی از بازیکنان، رفع مشکلات آنها، دعوت از بازیکنان بیشتر و غیره خلاصه می‌شود.» پس از اطمینان از ثبات بازی، Supergiant Games قبل از انتشار Hades 2 در Early Access، نسخه بتا را حذف خواهد کرد.

نسخه ی نمایشی شامل اولین قسمت اصلی بازی و “شخصیت ها، سیستم ها و محتوای اصلی” خواهد بود. همانند نسخه اول بازی، اما با این تفاوت که شخصیت اصلی پس از شکست دادن گاردین نمی تواند تارتاروس را ترک کند.

Supergiant Games در این رابطه اظهار داشت: «اگر بازیکنان چندین بار منطقه شروع را تکمیل کنند، بازی از آنها می خواهد که بازی را متوقف کنند. زیرا حتی در آن زمان نیز چیزی تا انتشار نسخه Early Access باقی نمانده است.» لازم به ذکر است که به دلیل «تفاوت های ساختاری»، فایل های ذخیره و پیشرفت بازیکنان از نسخه بتا به نسخه Early Access منتقل نمی شود.

بخوانید  اشاره جف کیلی در مراسم The Game Awards Big Reveals امسال

محیط بازی Hades 2

Supergiant Games همچنین اعلام کرد که بازه زمانی دقیقی را برای پشتیبانی از این بتا در نظر نگرفته است. استودیو انتظار دارد این انتشار “بیش از یک هفته اما کمتر از یک ماه” به طول بینجامد. Hades 2 پس از پایان نسخه بتا در Early Access منتشر خواهد شد، اما سازنده بازی از زمان دقیق انتشار مطمئن نیست. زیرا تاریخ دقیق انتشار بستگی به مدت زمان موجود بودن نسخه آزمایشی دارد.

اگر تست فنی از ابتدای ماه می آغاز شود و همه برنامه ها به خوبی پیش بروند، نسخه دسترسی زودهنگام در ژوئن و جولای منتشر خواهد شد. استودیوی Supergiant Games ادعا می کند که محتوای موجود در نسخه ی نمایشی “تا زمانی که انتظارات زیادی نداشته باشید ارزش وقت شما را دارد.”

Hades 2 در سه ماهه دوم سال 2024 به عنوان Early Access بر روی PC (برای کاربران Steam و Epic Games) منتشر خواهد شد. سیستم مورد نیاز بازی به شرح زیر خواهد بود:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  • DirectX: نسخه 12
  • پردازنده دو هسته ای (2.4 گیگاهرتز)
  • رم: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک با 2 گیگابایت VRAM

تحریریه مجله بازی یک گیمر