میانبر جدید Mario Kart DS تقریبا 20 سال بعد پیدا شد

انجمن Speedrunning Mario Kart DS میانبر جدیدی را در این بازی تقریباً 20 ساله کشف کرده است که راه جدیدی را برای طرفداران سرسخت سرعت دویدن باز می کند تا زمان بیشتری را از دور خود بگذرانند، همانطور که GoNintendo انتخاب کرده است.

در حالی که اکثر طرفداران ماریو کارت احتمالاً به سراغ عناوین جدیدتری در سری مسابقات کارتی رفته اند، سرعت دوندگان همچنان به بازی های قدیمی تر و کشف ترفندهای جدید در این روند ادامه می دهند. آخرین توسعه شاهد یک میانبر جدید در Mario Kart DS در سال 2005 است که در سطح Waluigi Pinball کشف شد.

میانبر بالقوه در ابتدا توسط بازیکنانی که به کمک ابزار اجرا می‌کردند کشف شد، اما برای اولین بار، speedrunner iMathll موفق شد در طول یک اجرا واقعی به میانبر پیچیده دست یابد. iMathll در توضیح این ویدیو می گوید: “زمان زیادی برای این بازی گذشته است” و اولین رکورد جهانی خود را در Mario Kart DS جشن می گیرد. در ویدیوی بالا می توانید ببینید که چگونه این کار انجام می شود.

پس از تکمیل موفقیت آمیز میانبر دشوار، اسپیدرانر سایر بازیکنان را به چالش کشید تا همان ترفند را برای شکستن رکورد جدید جهانی انجام دهند – و سرعت دوندگان دیگر این چالش را انجام دادند. رکورد جهانی پین بال پین بال Waluigi در سه روز گذشته به شدت مورد بحث قرار گرفته است، با سرعت دوندگان از تکنیک جدید برای اصلاح چندین ثانیه از دویدن خود استفاده می کنند و چندین رکورد جهانی جدید را در این روند به ثبت رسانده اند.

بخوانید  پخش تریلر زمان عرضه بازی A Plague Tale: Requiem

سری محبوب ماریو کارت نینتندو مدتی بدون انتشار عمده به سر می‌برد و بازی 10 ساله ماریو کارت 8 آخرین ورودی اصلی این فرنچایز است. در حالی که طبق گزارش‌های منتشر شده در سال 2022، Mario Kart 9 در حال توسعه است، نینتندو هنوز جزئیاتی در مورد کار اصلی بعدی این فرنچایز فاش نکرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر