بازیگر سوپرانو به فصل دوم سریال چهارشنبه پیوست

استیو بوشمی، بازیگر سریال سوپرانو در فصل دوم چهارشنبه، نتفلیکس به ایفای نقش می پردازد.

این را در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم استیو بوشمیبازیگر سریال The Reservoir Dogs و The Sopranos به جمع بازیگران فصل دوم سریال چهارشنبه نتفلیکس پیوست. ورایتی گزارش می دهد که استیو بوشمی به عنوان مدیر جدید آکادمی Nevermore انتخاب شده است. ظاهرا فصل دوم سریال چهارشنبه از 11 آوریل جلوی دوربین خواهد رفت.

جزئیات داستان فصل 2 چهارشنبه هنوز در دست نیست، اما در گذشته، نویسندگان سریال اعلام کرده اند که اعضای بیشتری از خانواده آدامز در قسمت های بعدی معرفی خواهند شد و رابطه چهارشنبه با مادرش بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جنا اورتگا او همچنین قول داد که قسمت های جدید به جای روابط عاشقانه بر روی اتفاقات ترسناک تمرکز خواهند کرد. اگرچه نتفلیکس می خواهد فصل 2 را به زودی برای طرفداران بیاورد، اما هنوز مشخص نیست که این سریال چه زمانی بازمی گردد.

فصل اول سریال «چهارشنبه» بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و تنها در چهار هفته به ۱.۲۳۷ میلیارد ساعت رسید. این سریال سومین نمایش محبوب نتفلیکس در تاریخ شد. در حالی که فصل اول سریال Squid Game و فصل چهارم سریال Stranger Things رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. مدتی پیش، Deadline Media گزارش داد که نباید منتظر ماند تا فصل 2 سریال The Wednesday در سال 2024 پخش شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پوسترهای فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning تام کروز در مواجهه با تهدید جهانی