پوسترهای فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning تام کروز در مواجهه با تهدید جهانی

در خلاصه داستان Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول آمده است: «اتان هانت و تیم Mission Impossible خطرناک ترین ماموریت خود را برای شکار یک سلاح وحشتناک آغاز می کنند که با قرار گرفتن در بین دستان سودجو، زندگی تمام بشریت را تهدید می کند. همانطور که سرنوشت جهان و کنترل آینده در تعادل است و نیروهای تاریکی از گذشته اتان بیرون می آیند، نبردی مرگبار در سراسر جهان آغاز می شود. در این شرایط، ایتان باید فرض کند که هیچ چیز مهمتر از ماموریت نیست. حتی زندگی کسانی که بیشتر به آنها اهمیت می دهد.”

پارامونت پیکچرز پوسترهای جدیدی را برای فیلم Mission: Impossible 7 منتشر کرده است که اتان هانت را در موقعیت های مختلف نشان می دهد.

پوستر IMAX Mission: Impossible Dead Reckoning

ونسا کربیبازیگر سریال The Crown هیلی آتولبازیگر Avengers: Endgame ربکا فرگوسنبازیگر سینما خاطره سایمون پگمجری که در ترمینال ظاهر می شود، وینگ ریمزبازیگر فیلم داستانی پالپ هنری چرنیبازیگر دختر سوپر شی ویگهامبازیگر فیلم جوکر پام کلمنتیفمجری که در Uncut Gems و عیسی مورالسبازیگر سریال Titans (Titans) با تام کروز در فیلم Mission Impossible 7 ایفای نقش می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز پوسترهای جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوسترها اتان هانت با نقش آفرینی هستند تام کروز در موقعیت های مختلف نشان داده می شوند. ماموریت غیرممکن 7 برای اکران در 21 جولای 1402 (12 جولای 2023) برنامه ریزی شده است.

بخوانید  Twisted Metal برای فصل دوم تمدید شد