نسخه ی نمایشی The Lies Of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

در یک بیانیه مطبوعاتی، جیوان چوی کارگردان بازی درباره بررسی‌های مثبت دموی Lies of P گفت: «تیم توسعه‌دهنده Lies of P سخت کار کرده است تا نسخه‌ای نمایشی ارائه کند که انتظارات شما را برآورده کند. دیدن نظرات مثبت خوشحال کننده بود. ما مشتاقانه منتظر بازخوردهای آینده در طول تجربه آزمایشی هستیم. پس به تجربه آن ادامه دهید. ما بهترین تجربه ممکن Lies of P را در 19 سپتامبر ارائه خواهیم کرد.”

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

در بازی Lies Of P با دشمنان مبارزه کنید

نسخه دموی بازی Lies of P هم اکنون برای گیمرها در دسترس است و علاقه مندان می توانند آن را از طریق فروشگاه های پلی استیشن، ایکس باکس و استیم دریافت کنند. نسخه نهایی این بازی در تاریخ 28 سپتامبر (19 شهریور) سال جاری بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

از زمان انتشار نسخه دمو، Lies of P نقدهای مثبتی دریافت کرده است. این دمو در حال حاضر دارای امتیاز 4.3 از 5 در فروشگاه ایکس باکس است و در 100 بازی برتر فروشگاه استیم قرار دارد. علاوه بر این، Lies of P به بیش از 170000 بازدید در توییچ رسیده است و در حال حاضر در بین 10 بازی برتر پیش خرید شده در فروشگاه پلی استیشن قرار دارد.

به تازگی استودیو Lies of P نسخه دموی بازی روح Lies of P را برای گیمرها منتشر کرده است و به نظر می رسد این دمو می تواند در بین گیمرها محبوبیت زیادی پیدا کند. طبق آمار منتشر شده، این دمو در سه روز گذشته بیش از 1 میلیون بار در فروشگاه های مختلف دریافت شده است.

بخوانید  Destiny 2 Reveals Season 23 Weapons Preview, Thorn Catalyst Detailed

دمو بازی The Lies of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.