ساخت دنباله Cyberpunk 2077 توسط کارگردان DLC Phantom Liberty

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار این بازی با ما در میان بگذارید.

از زمان انتشار Cyberpunk 2077، گبه آماتانجلو CD Projekt Red پیشرفت‌های بازی را هدایت می‌کند و در حال حاضر بسته الحاقی Phantom Liberty را رهبری می‌کند. به تازگی، این توسعه دهنده در مصاحبه ای با جیسون شرایر بلومبرگ تایید کرد که کارگردانی دنباله سایبرپانک 2077 Rel را بر عهده دارد که با نام رمز Project Orion معرفی شد. این دنباله با موتور انحصاری RED CD Project ساخته نخواهد شد، بلکه بر روی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

به نظر می رسد آماتنجلو تلاش های زیادی برای بهبود فرهنگ کاری پروژه سی دی انجام داده است که یکی از آنها افتتاح یک استودیو در شهر بوستون برای جذب توسعه دهندگان با تجربه از ایالات متحده است. در طول توسعه Cyberpunk 2077، CD Projekt به دلیل فرهنگ کاری ناسالم و سخت کوشی اش مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، آماتانجلو سعی کرد از تکرار این اتفاق جلوگیری کند و به آن پایبند است. این مدیر قصد دارد اطمینان حاصل کند که هیچ کار سختی در تیم توسعه وجود ندارد و اگر کارمندان فراتر از حد معمول کار می کنند به آنها اطلاع خواهد داد.

اثر هنری جانی سیلورهند و او در Cyberpunk 2077

دنباله Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد و به نظر می رسد توسعه دهندگان قصد دارند سری Cyberpunk را به بالاترین پتانسیل خود برسانند. اگرچه هنوز جزئیاتی از این پروژه در دست نیست، اما علاقه مندان به این مجموعه می توانند بسته الحاقی Phantom Liberty Cyberpunk 2077 را در تاریخ 4 اکتبر (26 شهریور) سال جاری تجربه کنند. این DLC فقط بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس موجود است. Xbox Series S در دسترس خواهد بود.

بخوانید  Zoomcast با کسب درآمد قهرمانان جهانی فیفا و مشکلات تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای

Gabe Amatangelo، مدیر توسعه بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty تایید کرده است که ساخت دنباله را هدایت خواهد کرد.

جیسون شرایر درباره رویکرد کارگردان به دنباله Cyberpunk 2077 افزود: “خوشبختانه در حال حاضر یک تعادل سالم بین کار و زندگی برای کارکنان وجود دارد. اعضای تیم می توانند درخواست اضافه کاری کنند، اما این فقط به آنها اجازه می دهد تا حدی اضافه کار کنند.” برخی از کارکنان سطح پایین پروژه CD در مصاحبه با شرایر همین را تأیید کردند، اما ادامه دادند که موضوع برقراری تعادل سالم بین کار و زندگی همچنان یک مسئله پیچیده و مداوم در شرکت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر