معرفی سه یا چهار بازی واقعاً بزرگ در کنفرانس Summer Gamefest 2023

جف کیلی در آخرین گفتگوی خود با وب‌سایت Epic Games اعلام کرد که رویداد امسال سه یا چهار معرفی واقعاً بزرگ را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، این شخص تأیید کرد که جشنواره بازی تابستانی 2023 تقریباً دو ساعت طول خواهد کشید. مدت زمان تقریباً مشابه مراسم سال گذشته خواهد بود.

در اوایل این ماه، لیستی از شرکت هایی که قرار است در این رویداد شرکت کنند در دسترس قرار گرفت. برخی از شرکت های حاضر در این رویداد عبارتند از سونی، مایکروسافت، سی دی پراجکت رد، یوبی سافت، اکتیویژن، الکترونیک آرتز، اسکوئر انیکس و کپکام. جالب اینجاست که در مراسم سال گذشته سونی از نسخه بازسازی شده The Last of Us رونمایی کرد.

ساعت قبل جف کلی او جزئیات جدیدی درباره کنفرانس Summer Game Fest 2023 به طرفداران ارائه کرد.

به نظر شما کدام آثار در این رویداد ارائه خواهند شد؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جف کلی در حالی که میکروفون را در دست گرفته و در مقابل تماشاگران The Game Awards اجرا می کند، لبخند می زند

صنعت بازی های ویدیویی در روزهای آینده ساعات پرمشغله و هیجان انگیزی را در پیش خواهد داشت. ابتدا باید به آخرین نمایشگاه پلی استیشن اشاره کنیم که قرار است در روز چهارشنبه همین هفته، ۲۴ اردیبهشت (۳ خرداد ۱۴۰۲) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. فرآیندی برای نگهداری آن وجود دارد.

همچنین باید به رویدادهای Xbox Games Showcase و Ubisoft Forward اشاره کرد که دور از دسترس نیستند. از طرفی می دانیم که مراسم The Summer Gamefest در 8 ژوئن سال جاری (18 ژوئن 1402) بازخواهد گشت. حال طبق آخرین اخبار دنیای بازی، اطلاعات جدیدی از این رویداد در دسترس قرار گرفته است.

بخوانید  Halo Infinite Season 4 Infection Battle Pass Trailer