آخرین بازی Developer Journey به پاکسازی اقیانوس ها کمک می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از سال 2020، بازی اکتشافی مشترک thatgamecompany Sky: Children of the Light، Days of Nature را جشن می‌گیرد، رویدادی سالانه با موضوع طبیعت برای بهره‌مندی از یک خیریه زیست‌محیطی. رویداد امسال به تازگی آغاز شده است، بهره مند شوند پاک کردن اقیانوس با تمرکز بر موضوع ضایعات ماهیگیری.

این رویداد همچنین دارای چندین آیتم جدید است که بازیکنان می‌توانند برای مشارکت در امور خیریه خریداری کنند، از جمله صدف دریایی که صداهای اقیانوس را منتشر می‌کند و یک عینک آفتابی که می‌توان در بازی استفاده کرد. بازیکنان همچنین می‌توانند اقلامی از روزهای قبلی طبیعت خریداری کنند. آنها از دست دادند.

اولین روزهای طبیعت در سال 2020 به نفع One Tree Planted بود، اما از سال 2021 روی پاکسازی اقیانوس ها و آبراه ها با مشارکت The Ocean Cleanup تمرکز کرد. بازیکنان تاکنون در جمع آوری 1,333,201 دلار برای خیریه کمک کرده اند. کمپین های قبلی تمرکز بر روی لکه زباله بزرگ اقیانوس آرام و تمیز کردن زباله ها در رودخانه ها.

Days of Nature که امسال بین 20 آوریل و 7 مه برگزار می شود، بازیکنان را تشویق می کند تا یک تلاش داستانی را تجربه کنند که امسال شامل کمک به موجودی سبک وزن است که توسط زباله های اقیانوسی تحت تأثیر قرار گرفته است. رویدادهای قبلی همچنین شامل ماموریت‌های درون بازی بود که بازیکنان را تشویق می‌کرد تا به پاکسازی محیط خود یا کمک به موجودات نیازمند کمک کنند.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 580) - 20 ژانویه 2023