لایف ویور Overwatch 2 به زودی یک بازنگری اساسی کنترلی و بهبودی را دریافت می کند



قهرمان جدید Overwatch 2، Lifeweaver، به دلیل طراحی خود و جایگاهش در Overwatch به سرعت در بین طرفداران محبوب شد، اما بسیاری از بازیکنان او را برای بازی در گیم پلی واقعی دشوار می دیدند. اکنون، دو مجموعه از به‌روزرسانی‌ها برای Lifeweaver برنامه‌ریزی شده‌اند – اولی بازنگری طرح کنترل و دومی مجموعه‌ای از تغییرات مرتبط با تعادل است.

هدف از تعمیرات اساسی کنترل این است که Lifeweaver را برای بازی کمی کمتر کند و هفته آینده به صورت زنده پخش خواهد شد. برای کاهش زمان سختی که صرف مبادله بین Healing Blossom و Thorn Volley به عنوان سلاح های اصلی می شود، Thorn Volley اکنون آتش جایگزین Lifeweaver خواهد بود. زمان بارگذاری مجدد خودکار در Thorn Volley برای جبران این تغییر کمی کاهش می یابد.

در حال پخش: Overwatch 2 | جانور | تریلر جدید گیم پلی قهرمان

پلتفرم گلبرگ جایگزین Rejuvenating Dash به عنوان Ability 1 می شود و با همان دکمه می توان آن را لغو کرد. Rejuvenating Dash به نوبه خود با پرش دوبل Lifeweaver، مشابه Hanzo’s Lunge جایگزین خواهد شد.

پس از اجرای هفته آینده، کنترل‌های جدید به صورت پیش‌فرض تبدیل می‌شوند، اگرچه بازیکنان همچنان می‌توانند در صورت تمایل، طرح کنترل قدیمی را انتخاب کنند.

به‌روزرسانی تعادل برای 25 آوریل برنامه‌ریزی شده است و با افزایش مهمات در Healing Blossom و شفای قوی‌تر در Tree of Life نهایی، تأثیر زیادی بر شفای Lifeweaver خواهد داشت.

پچ آینده همچنین به طور کامل Parting Gift را حذف می کند، توانایی غیرفعال Lifeweaver که در هنگام مرگ Lifeweaver یک “هدیه” را حذف می کند، و هر دشمن یا بازیکن متحدی را که آن را برداشته است، شفا می دهد.

بخوانید  دستگیری فردی که بدون اجازه در مراسم The Game Awards روی صحنه حاضر شد

که در نقل قول بازتوییت شدهشان میلر، رئیس لیگ Overwatch اضافه کرد که نسخه اصلاح شده Lifeweaver همان چیزی است که برای مرحله بهار 2023 OWL که پنجشنبه آینده، 27 آوریل آغاز می شود، استفاده خواهد شد. در حالی که این به بازیکنان زمان زیادی برای عادت کردن به به‌روزرسانی‌های موجودی نمی‌دهد، بازیکنان حرفه‌ای از چند روز دسترسی زودهنگام برای تقویت مهارت‌های خود بهره خواهند برد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر