فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی با انتشار اولین تصویر آغاز شده است


تام هاردی بازیگر نقش ادی براک با نام مستعار ونوم عکسی از شروع فیلمبرداری و تولید آن منتشر کرد. فیلم Venom 3 معرفی شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری و تولید Venom 3 بالاخره آغاز شد. بر اساس گزارش ها، مدتی است که فیلمبرداری و تولید Venom 3 در لوس متئوس اسپانیا در حال انجام است. این در واقع نشان می دهد که ادی براک هنوز مکزیک را ترک نکرده است و از این مکان به عنوان بخش مکزیکی فیلم استفاده می شود که قبلاً برای صحنه پس از پایان قسمت قبلی استفاده می شد.

البته این بدان معنا نیست که تمام وقایع فیلم Venom 3 در مکزیک رخ می دهد و انتظار می رود پس از اکران فیلم شاهد بازگشت ادی براک به سانفرانسیسکو یا نیویورک باشیم. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Venom 3 قرار است Madame Web tie-in داشته باشد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. با این حال، مشخص نیست که آیا باید منتظر جستجوی ادی براک و ونوم برای مرد عنکبوتی در این فیلم باشیم یا اینکه فیلم روی مبارزه ونوم با یک همزیست دیگر تمرکز خواهد کرد.

در هر صورت، تام هاردی، بازیگر تفسیر Venom نیز با انتشار عکسی در اینستاگرام آغاز مراحل فیلمبرداری Venom 3 را تایید کرد که جز اینکه محل فیلمبرداری را نشان می دهد، اطلاعات بیشتری در آن وجود ندارد:

تام هاردی در پشت صحنه فیلم Venom 3

کلی مارسل که فیلمنامه دو قسمت اول Venom را نوشته است، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم Venom را بر عهده دارد که هاردی به مارسل در نوشتن داستان کمک کرد. تام هاردی در نقش ادی براک با نام مستعار ونوم، جونو تمپل و چیوتل اجیوفور از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در ونوم 3 تاکنون قطعی شده است، اما انتظار داریم که شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش آن وینگ و استیون گراهام در نقش کارآگاه باشیم. پاتریک مولیگان. همچنین در این فیلم حضور داشته باشید.

بخوانید  حضور The Elder Scrolls Online در میان بازی‌های رایگان Epic Store هفته آینده

Venom 3 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما طبق برنامه اخیر سونی، بسیاری انتظار دارند که Venom 3 در 8 نوامبر 2024 منتشر شود. قبل از آن، می توانید منتظر انتشار Kraven the Hunter در 6 اکتبر و Madame Web باشید. 16 فوریه 2024.