حضور The Elder Scrolls Online در میان بازی‌های رایگان Epic Store هفته آینده


هفته آینده باید شروع شود The Elder Scrolls Online و یک بازی دیگر برای مدت محدودی در فروشگاه Epic رایگان هستند.

به تازگی اپیک گیمز از جدیدترین بازی های رایگان فروشگاه خود رونمایی کرده است. بنابراین قرار است به تاریخ برسد از 29 جولای تا 5 آگوست (20 تا 27 ژوئیه)، دو بازی The Elder Scrolls Online و Murder by Numbers به ​​صورت رایگان قابل دانلود هستند. این دو بازی ویدیویی جایگزین Train Valley 2 خواهند شد که تا 29 جولای در این فروشگاه رایگان است.

سال گذشته، فروشگاه Epic Games 99 بازی رایگان (در مقایسه با 89 بازی رایگان در سال 2021) با ارزش کل 2240 دلار ارائه کرد. کاربران بیش از 700 میلیون بازی رایگان دریافت کردند که از 765 میلیون در سال 2021 نیز افزایش یافته است اخیراً شرکت مورد نظر گفته است که کاربران باید منتظر باشند تا در آینده بازی های بزرگ و مهم دیگری در این فروشگاه انحصاری شوند.

در دیگر اخبار Epic، این شرکت فصل سوم فصل چهارم Fortnite را با نام Wilds در ماه ژوئن منتشر کرد. در توضیحات این فصل آمده است: “مرکز جزیره فرو ریخته است و یک جنگل مخفی گسترده با اسرار باستانی برای اکتشاف پدیدار شده است. از میان سایبان ها بپرید، سوار بر رپتورها شوید و برای سرعت و استتار از میان گل سر بزنید. با Thermal DMR دشمنان را پیدا کنید. اسلحه، در حین شلیک تفنگ FlapJack روی درختان انگور بلغزانید یا با توپ Cybertron، حریفان را به تماشاچی تبدیل کنید (آنها را بکشید).

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  عرضه Age of Empires 2 و Age of Empires IV برای ایکس باکس