دستگیری فردی که بدون اجازه در مراسم The Game Awards روی صحنه حاضر شد

او تا زمانی که هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ سخنان خود را تمام کرد ، تقریباً ساکت بود. به گفته حاضران در این مراسم، آنها متوجه حضور این فرد شده بودند، زیرا دوربین به یک عکس بازتر تغییر کرد و تیم امنیتی نیز به سمت سن در حرکت بودند. اما عجیب است که زودتر دستگیر نشده بود، گلوله ای به او نخورده بود یا حداقل میکروفونش را در حین صحبت قطع نکرده بودند.

فردی که بدون اجازه در مراسم The Game Awards به همراه تیم پشت بازی Elden Ring روی صحنه حاضر شده و مراسم را مختل کرده بود، دستگیر شد.

دقیقاً معلوم نیست این شخص چه گفته است. اگرچه اشاره به بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده کاملاً مشخص بود. واضح است که این فرد یکی از اعضای تیم سازنده بازی Elden Ring نبوده است که برای دریافت جایزه بهترین بازی سال تمام تلاش خود را کرده است. در حالی که تیم از پله ها بالا می رفت، این شخص با آنها از پله ها بالا رفت و حتی دست یکی از سازندگان بازی را به پشت زد.

طبیعتا جف کیلی وقتی مراسم تمام شد خوشحال نبود. اما خوشبختانه، جوایز بازی امسال موفقیت آمیز بود و خود کیلی اعلام کرد که این رویداد رکورد بیشترین بیننده در توییچ و یوتیوب را شکست. می توانید لیست کامل برندگان The Game Awards 2022 را در یک گیمر مشاهده کنید.

مراسم اهدای جوایز بازی که صبح امروز جمعه برگزار شد تا آخرین لحظه بدون هیچ مشکلی به پایان رسید. اما ظاهراً یک فرد تصادفی به همراه گروه Elden Ring روی صحنه ظاهر شد و با گفتن چیزی غیرمرتبط با مراسم در میکروفون، مراسم The Game Awards را قطع کرد. پس از پایان مراسم، جف کلی مجری وی در توییتر اعلام کرد که این فرد بازداشت شده است.

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Spider-Man 3 مشخص شد