تاریخ انتشار بازی Spider-Man 3 مشخص شد

به نظر می رسد Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در سال 2025 اکران شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از اعضای تیم انیمیشن Spider-Man 3 ممکن است تاریخ احتمالی اکران این اثر مورد انتظار را فاش کرده باشد.

در ابتدا قرار بود قسمت سوم کمیک مرد عنکبوتی در 10 آوریل 1403 (29 مارس 2024) تا پایان ماجراجویی منتشر شود. مایلز مورالس قرار است در مولتی ورژن اتفاق بیفتد، اما تاریخ انتشار آن برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است. در مصاحبه زیر، فیل لرد و کریستوفر میلرتهیه کنندگان Spider-Man 3 تایید کرده اند که «به محض آماده شدن» وارد سینماها می شود، اما تاریخ خاصی را تعیین نکرده اند.

ظاهرا Spider-Man 3 در سال 2024 اکران نخواهد شد

با این حال، طرفداران از طریق آخرین پست آهنگساز نام دیوید آنتونی برک آنها با نام مستعار D4VD در شبکه اجتماعی TikTok متوجه شدند که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse ظاهراً در سال 2025 وارد صفحه نمایش نقره ای خواهد شد.

هنگامی که دنبال کنندگان از D4VD برای ساخت یکی از موسیقی های مجموعه انیمیشن Invincible تشکر کردند، او خاطرنشان کرد که هر سال یک آهنگ رضایت بخش ارائه می کند و گفت: “امیدوارم سال آینده شما را برای Spider-Man 3 ببینیم.”

ادعای این هنرمند مورد توجه قرار گرفت زیرا سونی پیکچرز یک فیلم معرفی نشده از دنیای مارول را در برنامه اکران خود برای 6 ژوئن 1404 (27 ژوئن 2025) در نظر گرفته است در حالی که فیلمبرداری مرد عنکبوتی 4 هنوز ادامه دارد. تام هالند هنوز شروع نشده، ممکن است این تاریخ متعلق به کارتون مرد عنکبوتی 3 باشد.

بخوانید  ما به Armorer Mandalorian اعتماد نداشتیم زیرا او دقیقاً مانند یک Dark Souls NPC عمل می کند

گوئن استیسی و مایلز مورالس در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse وارد جهان های موازی می شوند.

در همین حال انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse، این فیلم در ژوئن سال گذشته منتشر شد و باعث شد برخی حدس بزنند که سونی همچنان می‌خواهد به آن تاریخ سال برای فیلم‌های مرد عنکبوتی پایبند باشد. با این حال، اعلامیه رسمی سونی پیکچرز مبنی بر تایید این تاریخ منتشر نشده است و تنها زمان صحت اظهارات آنتونی برک را نشان خواهد داد.

پس از پنج سال انتظار، مرد عنکبوتی 2 در ژوئن 2023 روی پرده های سینما آمد و موفقیت بزرگی در گیشه به دست آورد. این انیمیشن با بودجه 100 تا 150 میلیون دلاری تولید شد و توانست 690.5 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون آنها در راس انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ بودند فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلمنامه آن را نوشتند.

شامیک مور، هایلی استاینفلد، جیک جانسون، ایسا رائه، دانیل کالویا، کاران سونی، اسکار آیزاک، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لونا لورن ولز، گرتا لی، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکون و شی ویگام. آنها از جمله صداپیشگان فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse بودند. در این انیمیشن، مایلز مورالس و گوئن استیسی به جهان های موازی پرتاب می شوند. جایی که تیمی از عنکبوت ها سعی می کنند از کیهان محافظت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر