ما به Armorer Mandalorian اعتماد نداشتیم زیرا او دقیقاً مانند یک Dark Souls NPC عمل می کند


زره پوش از اولین حضور خود، یک شخصیت مرموز در Mandalorian از دیزنی + بوده است. وقتی قسمت ماقبل آخر فصل سوم سریال «جاسوسان» نام داشت، طرفداران بلافاصله شروع به این نظریه کردند که Armorer، همان شخصی که مدتی بر این قبیله حکومت می کرد، جاسوس عنوان شده است. معلوم شد که این اشتباه است، زیرا هیچ جاسوسی در میان ماندالوری ها کشف نشده است، و حتی به نظر می رسد که آنها ممکن است چیزی شبیه به این را انتخاب کرده باشند. استفاده کتاب مقدس از کلمه. اما هنوز دلیلی دارید که نسبت به Armorer محتاط باشید، زیرا او اساساً یک NPC Dark Souls است – برخی از بدنام ترین شخصیت های خیانتکار در بازی.

در حالی که خود Mandalorian به سختی حال و هوای Dark Souls را دارد، به نظر می رسد همه چیز در مورد اسلحه ساز باشد. وقتی ماندو او را پیدا می کند، در یک جعل مخفی زیرزمینی در فاضلاب کار می کند. تا آنجا که ما به عنوان بینندگان می توانیم بگوییم، اسلحه ساز هرگز این فضا را ترک نمی کند تا زمانی که زمان مهاجرت به مخفیگاه جدیدی برای کودکان ساعت فرا رسد. او همانجا در فاضلاب زندگی می‌کند و مدام به بسکار می‌کوبد، مانند بسیاری از NPC‌های دیگر که در بازی‌های FromSoft می‌بینید، از آندره آهنگر در Dark Souls گرفته تا Gideon Ofnir از Elden Ring (البته به کلاه ایمنی‌اش اشاره نکنیم. قابل توجه، برجسته، موثر شباهت به گیدئون).

شرحی ارائه نشده است

او همچنین یکی از اعضای بلندپایه قبیله، فرقه کودکان دیده بان، یک فرقه ارتدوکس از فرهنگ و مذهب ماندالوریا است. گروه های تاریک یا اتحادها که قوانین و مزایای خاص خود را دارند جزء اصلی بازی هایی مانند Dark Souls، Demon’s Souls و Elden Ring هستند. این دسته‌ها اغلب از شما می‌خواهند که یک آیتم خاص را همیشه مجهز نگه دارید تا از مزایای آن‌ها بهره ببرید. برای اینکه دین جارین به عنوان عضو گارد باقی بماند، هرگز نمی تواند کلاه خود را در حضور افراد دیگر بردارد.

بخوانید  بازیگران جدیدی به فصل سوم ریچر اضافه شدند

Armorer شباهت زیادی به سایر شخصیت های ماندالوریایی ندارد و مانند دیگر شخصیت های جنگ ستارگان نیست. در حالی که بسیاری دیگر از شخصیت‌های جنگ ستارگان لهجه بریتانیایی دارند، هیچ یک از ماندالوریایی‌ها این کار را نمی‌کنند. اما مهمتر از آن، هدست او صدای توخالی خاصی به او می دهد، که او همچنان از آن برای گفتن چیزهای مرموز استفاده می کند که در بهترین حالت تعابیر متعددی دارند. نحوه صحبت او در مقایسه با همه اطرافیانش منحصر به فرد است.

و در نهایت وقتی ماندو در فصل 2 با برداشتن کلاه ایمنی چند بار اتحاد خود را با بچه های در حبس به هم می زند، برای مشاوره نزد اسلحه ساز می رود. اسلحه ساز چه می کند؟ او به او یک جستجو پیشنهاد می کند. این فقط یک تلاش واکشی نیست. او به او تلاشی می‌دهد که کاملاً معتقد است تکمیل کردن آن غیرممکن است. تنها راه او برای تبرئه گناهانش این است که در آب های زنده ماندالور غسل کند و مجموعه ای از کلمات بسیار خاص را بخواند. مطمئناً، او این کار را انجام می‌دهد، زیرا تلاش‌ها در این بازی ویدیویی هنوز هم می‌توانند تکمیل شوند، اما در داستان‌های داستانی این مجموعه، این امکان وجود نداشت.

شرحی ارائه نشده است

اغلب NPC ها در بازی های FromSoft به شما خیانت می کنند – اغلب به اندازه ای که ممکن است انتظار داشته باشید. Patch ها تقریباً در تمام بازی های FromSoft این کار را انجام می دهند. Pate ملایم در Dark Souls 2 مانند گیدئون فوق الذکر در Elden Ring به ذهن خطور می کند. این اغلب یک موضوع شرایطی است که باعث می شود آنها به شما خیانت کنند – آنها برنامه خاص خود را دارند و این کار را فقط برای ظلم به شما انجام نمی دهند.

بخوانید  15 چیزی که ای کاش درباره پوکمون اسکارلت و بنفش می دانستم

البته، اگر هیچ بازی FromSoft را بازی نکرده اید، چرا انتظار دارید که Gunsmith یک خال یا مرتد باشد؟ به دلایل مشابه: این شخصیت بی‌چهره قوانین باستانی و تلاش‌های غیرممکن را به شخصیتی که می‌شناسیم و به آن اعتماد داریم، دیکته می‌کند که اغلب فقط سعی می‌کند تمام تلاش خود را برای محافظت از پسر کوچک سبزش انجام دهد. Armorer، حتی در اصطلاح جنگ ستارگان، کاملاً عجیب است. در پایان، او با ماندالور به همراه سایر اعضای قبیله برخورد کرد و به جای فولاد بسکار، چکش را بر روی طوفان‌بازان فرود آورد و ثابت کرد که یک متحد است. اما اگر انتظار داشتید او هر لحظه غلت بزند، فقط شما نبودید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر