بازیگران جدیدی به فصل سوم ریچر اضافه شدند

آمازون به تازگی بازیگران بیشتری را برای حضور در فصل 3 اضافه کرده است این سریال ریچر را برای ایفای نقش های اصلی جذب و معرفی کرد.

مقالات مرتبط:

    • بررسی سری ریچر فصل 1
    • فصل 2 بررسی سری ریچر

فصل 3 ریچر هم اکنون در تورنتو فیلمبرداری و تولید می شود مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به گروه بازیگران فصل سوم سریال ریچر اضافه شدند. برایان تی، بازیگر نقش The Wolverine و Jurassic World، در نقش اصلی به فصل سوم سریال ریچر پیوست. او نقش کوین را بازی می کند که از نظر فیزیکی ترسناک است. او یک سرهنگ دوم ارتش بود و 10 سال پیش زمانی که جک ریچر در حال فروش اسرار نظامی به کشورهای دشمن بود مورد بازجویی قرار گرفت.

علاوه بر برایان تی، جانی برشتلاود در نقش ریچارد پک، هنرمند و دانشجوی کالج، روبرتو مونتزینوس در نقش گیرمو ویلانووا، مامور DEA، و دنیل دیوید استوارت در نقش استیون الیو، مامور تازه کار DEA، دیگر شخصیت های جدید هستند. بازیگران فصل سوم ریچر پیش از این، آنتونی مایکل هال و سوفیا کسیدی به بازیگران فصل سوم ریچر اضافه شدند که بازگشتند. آلن ریچسون در نقش جک ریچر و ماریا استن که در بازی فرانسیس نگلی در فصل جدید این سریال اکشن قطعی شد.

برایان تی، جانی برشتولد، روبرتو مونتهسینوس و دانیل دیوید استوارت

ریچر فصل 3 بر اساس رمان متقاعد کننده، هفتمین کتاب از مجموعه جک ریچر نوشته لی چایلد است. ریچر به طور ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم ربایی است و با دخالت عاطفی، ناخواسته درگیر یک عملیات پیچیده خرید و فروش مواد مخدر می شود. هدف از این عملیات از بین بردن یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر به نام زاخاری بک است که در یک عمارت مستحکم در کنار دریاچه فعالیت می کند.

بخوانید  بررسی برنامه تلویزیونی Fallout – GameSpot

با این حال، ریچر اهداف خودش را دنبال می‌کند، یعنی انتقام‌جویی شخصی از افسر پلیس سابق فرانسیس خاویر کوین. انتظار می رود مانند دو فصل اول، فصل 3 ریچر در 8 قسمت تولید شود و در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 از آمازون پرایم پخش شود. نیک سانتورا مسئولیت ساخت سریال ریچر را بر عهده دارد که برای فصل سوم این سریال نیز بازگشته است. سلسله.

تحریریه مجله بازی یک گیمر