تاریخ شروع امکان دانلود بازی Star Wars Jedi: Survivor

جزئیات زمان بازی Star Wars Jedi: Survivor Preload

کاربران رایانه شخصی و کنسول بازی می توانند از ۲۵ آوریل، ۳ روز قبل از عرضه بازی، فایل Star Wars Jedi: Survivor را از قبل بارگذاری کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor از Respawn Entertainment، عاقبت مورد انتظار برای بازی موفق Star Wars Jedi: Fallen Order هفته آینده برای بازیکنان می آید. در این دنباله، کال کاستیس که اکنون یک جدی تمام عیار است، پنج سال پس از وقایع نسخه اول به مبارزه با امپراتوری باز می گردد. همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود، اما حداقل این شخصیت به تیم Mantis و دوستان جدیدی مانند آکونا بود آیا او دارد

کاربران Xbox Series X، Xbox Series S و PS5 می توانند بازی ها را از ساعت 7:30 صبح امروز از قبل بارگذاری کنند. در حالی که این امکان ساعتی زودتر و از ساعت 6:30 صبح از طریق اپلیکیشن استیم و EA در اختیار کاربران پی سی قرار می گیرد. در هر صورت بازی از 28 آوریل یعنی 8 می 1402 در دسترس خواهد بود.

حجم فایل نصبی این بازی برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی تقریباً سنگین است و 147.77-150 گیگابایت فضا را اشغال می کند. اما خوشبختانه پیش بارگذاری این بازی زودتر میسر می شود تا کاربران از روز اول انتشار فرصت دانلود فایل و تجربه بازی را داشته باشند. اکانت توییتر EA Star Wars رسما تایید کرد که کاربران می توانند این بازی را از 25 آوریل دانلود کنند.

بخوانید  Palworld بر Xbox Game Pass تسلط دارد