بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پرفروش‌ترین بازی ماه نوامبر در ایالات متحده شد


بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به پرفروش‌ترین بازی نوامبر 2023 در ایالات متحده تبدیل شده است.

Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از ناامید کننده ترین بازی های سال بود که طرفداران از طول و داستان آن انتقاد کردند. برخی گزارش ها حاکی از آن است که استودیوی Sledgehammer Games این بازی را در مدت زمان بسیار کوتاه و با برنامه ای فشرده و پر استرس توسعه داده است. با این حال به نظر نمی رسد این عناصر تاثیر منفی بر فروش آخرین نسخه بازی Call of Duty داشته باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گروه سیرکانا، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 توانسته در صدر لیست پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر سال 2023 در ایالات متحده آمریکا قرار گیرد. این پنجمین سال متوالی است که نسخه ای از Call of Duty توانسته است رتبه اول را به عنوان پرفروش ترین بازی ماه نوامبر در ایالات متحده از آن خود کند. علاوه بر این، Modern Warfare 3 در حال حاضر دومین بازی پرفروش سال 2023 است. آخرین باری که Red Dead Redemption 2 در سال 2018 منتشر شد، توانست با Call of Duty رقابت کند و پرفروش ترین بازی ماه نوامبر شود.

علاوه بر این، Call of Duty HQ نیز از نظر کاربران فعال ماهانه در رتبه دوم قرار دارد. در نظر بگیرید که برای اجرای Call of Duty: Modern Warfare 3 Call of Duty HQ ضروری است، منطقی است. بازی Hogwarts Legacy که همچنان پرفروش ترین بازی سال 2023 باقی مانده است، به لطف انتشار نسخه نینتندو سوییچ، جایگاه سوم را در میان پرفروش ترین بازی های ماه نوامبر از آن خود کرد. این بازی دومین بازی پرفروش نینتندو سوییچ در آن ماه بود.

بخوانید  واکنش منتقدان به فیلم Nope | جواب منفی

خرید محتوای مرتبط با بازی در ماه نوامبر نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

مت پیسکاتلا گروه Circana اعلام کرد که در نوامبر 2023، تقریباً 4.6 میلیون دلار برای خرید محتوای مرتبط با بازی های ویدیویی هزینه شده است که نشان دهنده کاهش 3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. یکی از دلایل این کاهش به انتشار فیلم های پرفروشی مانند God of War Ragnarok (فروش 15 میلیون نسخه) و Pokémon Scarlet and Purple (فروش 23.23 میلیون نسخه) در سال گذشته مربوط می شود.

پرفروش ترین بازی های نوامبر 2023 در ایالات متحده

  1. Call of Duty: Modern Warfare 3
  2. Marvel’s Spider-Man 2
  3. میراث هاگوارتز
  4. Madden NFL 24
  5. برادران سوپر ماریو تعجب
  6. EA Sports FC 24
  7. بازی RPG سوپر ماریو
  8. مورتال کامبت 1
  9. NBA 2K24
  10. UFC 5

پرفروش ترین بازی های سال 2023 در آمریکا

  1. میراث هاگوارتز
  2. Call of Duty: Modern Warfare 3
  3. The Legend of Zelda: Tears of the Realm
  4. Marvel’s Spider-Man 2
  5. Madden NFL 24
  6. دیابلو IV
  7. Call of Duty Modern Warfare 2
  8. جنگ ستارگان جدی: بازمانده
  9. مورتال کامبت 1
  10. میدان ستاره
تحریریه مجله بازی یک گیمر