پایان فیلمبرداری فیلم جدید بیگانه


طبق اطلاعات منتشر شده مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید Alien به کارگردانی فده آلوارز به پایان رسید.

مراحل فیلمبرداری و تولید از اسفند گذشته آغاز شده است قسمت جدید فیلم بیگانه به طور رسمی در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید بیگانه وارد مراحل پس از تولید شد. به گزارش سایت Film & Television Industry Alliance، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک با نام تولید Alien: Romulus به پایان رسیده و این فیلم هم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد.

فده آلوارز، کارگردان ریبوت مردگان شر 2013 Don’t Breathe و The Girl in the Spider’s Web کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه جدید ترسناک Alien را بر عهده دارد. فیلمنامه فیلم جدید بیگانه به آلوارز کمک کرد. این فیلم ترسناک محصول استودیو قرن بیستم است و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای بیگانه خواهد بود.

فیلمبرداری فیلم جدید بیگانه به مناسبت روز کلکسیون بیگانه

ریدلی اسکات او که قسمت اول فیلم بیگانه را در سال 1979 کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار اسکات فری در قسمت جدید بیگانه حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد ایده و تصور آلوارز وجود ندارد، اما منابع نزدیک ادعا می کنند که فیلم او هیچ ارتباطی با سایر آثار قبلی ندارد. کیلی اسپینی، ایزابلا مرسدس، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و الن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید بیگانه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت جدید Alien که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ 16 آگوست 2024 (26 اوت 1403) اکران شود. این فیلم ترسناک در ابتدا قرار بود در Hulu نمایش داده شود، اما دیزنی بعداً تصمیم گرفت این برنامه را تغییر دهد تا فیلم جدید Alien اکران شود. سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال توسعه است.

بخوانید  توسعه Kalaf Duty Zombie و نسخه دیگری لغو شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر