راهنمای کامل کانال کشی کولر – کانالکشی کولر – تهویه نظری -09128722799

این نوع دریچه در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بدون محدودیت قابل استفاده می شود. در برخی ساختمانها برای حفظ درجه زیبایی و ایجاد همخوانی بین محیط از دریچه کولر چوبی استفاده میکنند. دریچه هوا ی اتاق عمل دارای یک فریم در حاشیه ی دریچه و یک شبکه ی پانچی از ورق آلومینیوم با سوراخهای گرد با قطر کمتر از یک سانت است . از خصوصیات مشخص این محصول این ماست که هوا را با زاویه فقط به سمت پایین هدایت می کند. نکته مهم در تولید این محصول این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود. جهت حفظ آرامش و آسایش ساکنین بهتر است از سیستم لولهکشی مجزا استفاده کنید. این کانالها توسط دریچه هایی که دارای پرههای افقی و عمودی جهت تنظیم جریان هوا است، پوشانده میشوند. ساختار این دریچه به شکل پرههای عمودی در جلو و پرههای افقی در عقب میباشد. ساختار چند منظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد. علاوه بر پره های عمودی در جلو، در قسمت پشت آن نیز تیغه های افقی بعنوان دمپر در نظر گرفته شده که این تیغه های متحرک هم قابلیت انسداد معبر هوا را دارند و هم توانایی تغییر مسیر پرتاب هوا را از دهانه دریچه دارا هستند.

پس از آبکاری دریچه ها وارد قسمت رنگکاری می شوند و با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید رنگ میشوند و مجدد داخل کوره با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار میگیرند تا پخته شوند. این نوع دریچه ها ممکن است چندین شکاف گسترده داشته باشند و تا 10% سطح آزاد را شامل می شوند. جای سوراخ های دریچه هوا ی تازه قبل از رنگ آمیزی تعبیه میشود تا نصب به راحتی انجام پذیر گردد . در پرو تهویه دریچه کولر از متریال آلومینیوم،آهن و چوب طراحی و ساخته خواهد شد. شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه هوا ، انواع مختلف دریچه با متریال مختلف دریچه بازدید را تولید مینماید.

اولین و مهمترین آیتم در تعیین قیمت کانال هوا، نوع ورق مصرفی است. مهمترین ویژگی دریچه کولر از جنس آلومینیوم امکان تغییر جهت پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. کلیه رایزرها (لولههای عمودی و اصلی ساختمان) باید در داخل دریچه داکت اسپلیت اجرا شوند. نحوه کانال کشی روی دکوراسیون داخلی و میزان خنک شدن ساختمان تاثیرگذار است. نقاط جای پیچ دریچه هوا بر روی قسمت افقی یا عمودی فریم ها به وسیله پرس های مخصوص به شکل فابریک و قبل از عملیات رنگ کاری ، تعبیه میگردد . در کانال کشی ساختمان ها چیزی که بیش از اجرت کانال کشی اهمیت دارد، دقت در انتخاب صحیح ورق مورد استفاده برای کار است. یکی از حلقه های مهم تهویه مطبوع دریچه تهویه هوا می باشند و انتخاب یک دریچه تامین هوای مناسب امری مهم بوده و به داشتن هوایی خوب در ساختمان کمک شایانی می کند. برخی از افراد برای این که هزینه کانال کشی برایشان کم تر تمام شود به سراغ مواد ارزان قیمت می روند و به جای استخدام افراد متخصص و باتجربه به دنبال افراد تازه کار می روند. نخست تمام درزها و منافذ کنترل ناپذیر باید مسدود شود و سپس تهویه هوا آن هنگام که لازم است به کمک وسایلی چون هواکش های قابل کنترل، درها و پنجره های بازشو انجام شود.

بخوانید  خرید رپورتاژ آگهی انتشار رپورتاژ در برترین سایت‌های ایران-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

این روزها مصالح دیگری مثل پنل های عایق شده و پلاستیک نیز برای ساخت کانال هوا به کار می روند. در سیستم برگشت هوا نیازی به تعبیه ی دمپر در پشت دریچه نیست. دریچه هوا ی پلاستیکی نیازی به پوشش اضافی همچون رنگ ندارد . دریچه پلاستیکی مشبک،دارای امکانی به نامِ استفاده از فیلتر می باشند. دریچه تنظیم هوا بطور عمده از سه جنس فلزی،چوبی و پلاستیکی تولید می شود.بیشترین مدل های تولیدی برای دریچه تنظیم هوا از جنس فلز با دو زیرمجموعه از ورق آلومینیوم و ورق روغنی است. کولر جزو اصلی وسایل سرمایشی در منزل است که بودن آن به خصوص در فصل تابستان ما را از گرما نجات میدهد.

از انواع دریچه هوا ی مشبک می توان به انواعِ زاویه دار از قبیلِ”زاویه صفر” و”زاویه ی چهل و پنج درجه” که بصورتِ یکطرفه،دوطرفه،سه طرفه و چهارطرفه پرتاب باد میکنند اشاره نمود. از کولرهای آبی و دریچههای آن در بیشتر مناطق جغرافیایی ایران بجز مناطق شمالی که رطوبت هوا زیاد میباشد، استفاده میشود. از دریچههای کولر جهت هدایت و تغییر مسیر هوا استفاده میشود. همان طور که از نام این قطعه مشخص است، دریچه کولر گازی یک راه برای خروج هوای خنک از کولر گازی می باشد، در روز های تابستان که حالت سرمایش کولر گازی روشن است، هوای خنک از دریچه کولر گازی خارج می شود. میباشد و استفاده از آن در زیبایی محیط نیز موثر است. امکان تعبیه توری بازدارنده از ورود پرندگان نیز وجود دارد.

دریچههای کولر خطی معمولا به دو صورت دمپردار و بدون دمپر تولید میگردند. می توان در این دریچه ها به جهت کنترل هوادهی هوای خروجی در پشت دریچه، دمپر به صورت موازی و متقابل را نصب نمود. قاب این دریچه ها بطور مشخص از قالب پروفیل آلومینیوم و پره های آن نیز از ورق آلومینیوم بصورت پرسی و فابریک ساخته می شود. بنابراین یکی از راهکارهای موثر در تمیز نگهداشتن دریچه کولر از گرد و غبار شستشوی حلزونی کولر در هنگام سرویس آن است. در اجرای کانال کاشی حتماً باید دریچه بازدید وجود داشته باشد. کامل بسته نشدن دریچه کولر گازی یکی از رایج ترین مشکلات کولر های گازی است که پیدا کردن یک راه حل درست و کاربردی برای آن بسیار سخت می باشد، در ادامه این مقاله تمامی علل باز ماندن دریچه کولر گازی و راه حل های پیشنهادی حل این مشکل خدمت شما کاربران عزیز ارائه می گردد. بعد از آن دریچه کولر درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته میشود. خرید دریچه کولر یکی از مهمترین تجهیزاتی است پس از ساخت ساختمان مورد توجه سازندگان قرار میگیرد.

بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer
به همین منظور، انتخاب نیروهای متخصص مطمئن و کاربلد، یکی از اولویتهای ماست. یکی از پرکاربرد ترین دریچه هوا ی مورد استفاده در ایران دریچه کولر آبی است که یک نوع دریچه دیواری است. یکی از انواع دریچه ها که از جنس چوب است و استفاده از آن در مکان های مختلف امکان پذیر است. به همین خاطر باید در نصب کانال ها دقت داشته باشید. در اینجا باید اذعان نمود اختلاف قیمت فاحشِ دریچه اسلوت با دریچه طرح اسلوت بسیاری از کارفرمایان را مجاب به استفاده از این دریچه بجای دریچه اسلوت کرده است. کولر گازی چگونه کار می کند را از این سایت دریافت کنید.

کیفیت این قطعه و نحوه عملکرد آن بهنوعی با نحوه کار کردن خودرو شما در ارتباط است. همچنین این دریچه ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند و دارای کیفیت بالایی از نظر ساختار هستند . زمانیکه از این دریچه ها برای دمندگی استفاده می شود برای تنظیم یا انسداد هوای عبوری از آن می توان روی آن دمپر هوا تعبیه نمود و در واقع آنرا بصورت دمپردار ساخت. در این مرحله جای پیچ ها را روی فریم دریچه هوا تعبیه می کنیم تا پس از رنگ آمیزی دریچه هوا دچار خراش نگردد. در این مجموعه متنوع ترین دریچه های کولر در مدل ها، رنگ ها و لوازم اولیه متفاوت عرضه خواهد شد. معمولا این دریچهها را با رنگ کورهای الکتروستاتیک پوشش میدهند تا عمر مفید آن افزایش یابد.

این دریچه هوا نیز از طریق سقف،عملیات هوارسانی را انجام می دهد. پشتیبانی دایمی: واحد تخصصی پشتیبانی آچاره، همواره از 7 صبح تا 12 شب پاسخگوی نظرات کاربران هست و سفارشات اونها رو پیگیری میکنه. مراحل ساخت و نصب دریچه پلاستیکی مشبک نیز بهاین صورت است که ابتدا فریمِ دریچه پلاستیکی مشبک طراحی و ساخته میگردد و سپس شبکه داخلیِ لانه زنبوری به آسانی در درونِ قاب یا فریمِ دریچه پلاستیکی جانمایی میگردد.لازم به ذکر است این شبکهها،پس از نصب به راحتی و بدون استفاده از ابزار خاصی قابلِ باز و جداشدن از فریمِ دریچه پلاستیکی مشبک می باشند تا بتوان فیلتر را تمیز یا تعویض و یا شستشو کرد و دوباره در محل خود جانمایی کرد.شایان ذکر است با توجه به طراحیِ حساب شدهی دریچه پلاستیکی مشبک، نصب،استفاده و شستشوی آن برای عموم به راحتی قابل انجام میباشد. لازم به ذکر است که جای پیچ ها باید قبل از عملیات رنگ آمیزی روی فریم دریچه هوا نصب شود تا دچار آسیب دیدگی و خراش نگردد . دبی هوای ورودی توسط این دریچه ها نیز کاملا قابل تنظیم و حتی مسدود کردن میباشد.

بخوانید  دریچه بازدید دریچه بازدید کناف شرکت آدلی آرا بنا هزینه اجرای دریچه بازدید دریچه دسترسی

محتمل است در صورتی که محیط به غیر از دریچه باز کانال کولر دارای منافذ دیگری نیز باشد که به تنهایی (یعنی بدون تصور وجود دریچه کولر) توان تامین اکسیژن مورد نیاز را نداشته باشند، بازهم به هنگام عدم وجود جریان هوا در داخل کانال کولر از بیرون به سمت داخل محیط، شرایط فوق با اندکی تفاوت به وقوع بپیوندد. اما پس از آن برخی کارشناسان ضمن زیر سوال بردن توصیه بستن منافذ برای جلوگیری از اتلاف انرژی، بخش هایی از توصیه های بعدی که برای خنثی کردن آن مطرح شده بود را نیز به نوع دیگری زیر سوال بردند. البته فقط برآورد تخمینی هزینه کانال کشی را می توان به شکل آنلاین یا تلفنی انجام داد و تعیین قیمت، طراحی، ساخت و اجرای کانال باید به طور دقیق پس از بازدید از محل و انتخاب ورق مورد استفاده انجام شود.