چه بازی هایی الهام بخش ساخت Stellar Blade بودند؟


به گفته کارگردان Stellar Blade، توسعه این بازی از آثار موفقی مانند Bayonetta و NieR: Automata الهام گرفته شده است.

در میان بازی هایی که در رویداد اخیر PlayStation State of Play به نمایش گذاشته شد، بازی اکشن Stellar Blade استودیوی Shift Up توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. با توجه به روایت دنیای آخرالزمانی که درگیری بین انسان و ربات و سیستم مبارزه Stellar Blade را نشان می دهد، بسیاری از بازیکنان فکر می کردند بازی بسیار شبیه به NieR: Automata است.

کیم هیونگ تائه، مدیر عامل و کارگردان بازی Shift Up Studios در مصاحبه ای با Famitsu تایید کرد که NieR: Automata از Platinum Games نقش اصلی را در توسعه Stellar Blade ایفا کرده است. هیونگ ته افزود: «NieR: Automata نیروی محرکه بزرگی برای کار من در این پروژه بوده است. این بازی باعث شد من یک بار دیگر بفهمم که باید یک بازی مانند Stellar Blade بسازم.”

شخصیت Orcal، پیرمرد شهر Xion در Stellar Blade PS5

کارگردان بازی در ادامه از بازی‌های Bayonetta، Star Wars Jedi: Fallen Order و Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان دیگر منابع الهام برای توسعه Stellar Blade یاد کرد. کیم هیونگ ته خود را از طرفداران بازی God of War می داند و معتقد است که اگرچه این بازی جهان باز نیست، اما تجربه جهانی گسترده ای را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. دیدگاه این کارگردان احتمالاً بر توسعه نیمه جهان Stellar Blade تأثیر خواهد گذاشت و بازیکنان با رویکرد مشابهی به God of War روبرو خواهند شد، به خصوص هنگام مبارزه با نیروهای Naytibas، بازماندگان انسان و هیولاهای جهش یافته در منطقه بیابان.

بخوانید  بازیکنان Baldur's Gate 3 بیش از 1.2 میلیون بار به چرخی از پنیر تبدیل شده اند

بازی Stellar Blade در تاریخ 7 می 1403 (26 آوریل 2024) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. قیمت نسخه معمولی این بازی 70 دلار و نسخه لوکس 80 دلار است که هم اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر