بازیکنان Baldur’s Gate 3 بیش از 1.2 میلیون بار به چرخی از پنیر تبدیل شده اند



استودیوی Larian آمارهای متعددی را در مورد نحوه تعامل بازیکنان با بازی RPG Baldur’s Gate 3 منتشر کرده است که این بازی بیش از چهار ماه است که در دسترس است. سازنده به‌روزرسانی‌ای در مورد محبوب‌ترین عاشقانه‌ها، کلاس‌ها و مسابقات بازی ارائه کرد و فاش کرد که تعداد قابل توجهی از بازیکنان به چرخی از پنیر حساس تبدیل شده‌اند.

به بیان دقیق تر، 1.24 میلیون بازیکن توسط یک جن که در پنیرسازی آموزش دیده به چرخی از پنیر تبدیل شده اند. اگر می‌خواهید بدانید دقیقاً چگونه این اتفاق می‌افتد، راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید. این تعداد به طور شگفت انگیزی به تعداد بازیکنانی که واقعاً بازی را به پایان رسانده اند نزدیک است که 1.3 میلیون نفر است.

تعدادی از آمارهای فاش شده پس از انتشار بازی در آخر هفته در پست جدید به روز شده است. به عنوان مثال، Paladins محبوب ترین کلاس در بازی و Clerics کمترین محبوبیت هستند، اما شکاف بین آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. گیتیانکی‌ها دیگر کم‌نظیرترین مسابقه‌ها نیستند، چون از دورف‌ها، گنوم‌ها و هافلینگ‌ها سبقت گرفته‌اند و نشان می‌دهند که بازیکنان دروازه Baldur کمی ارتفاع را ترجیح می‌دهند. الف ها نیز به عنوان محبوب ترین نژاد، جانشین Half-Elves شده اند. در حالی که آخر هفته پرتاب Scratch بیش از 750000 بار نوازش شد، این تعداد اکنون از 48.5 میلیون فراتر رفته است.

وقتی صحبت از عاشقانه ها می شود، لاریان فاش کرد که Shadowheart محبوب ترین گزینه عاشقانه در بازی است و پس از آن Karlach و Lae’zel قرار دارند. آمار جدید همچنین نشان داد که از بین کسانی که رابطه جنسی با هالسین را انتخاب کرده اند، 66 درصد شکل انسانی او را به شکل خرس ترجیح می دهند.

بخوانید  جمینجا سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان

Larian همچنین برخی از جزئیات آبدار در مورد حالت جدید Punishing Honor خود را فاش کرد. در حال حاضر حدود 158000 بازی در حالت Honor شروع شده اند و از این تعداد بیش از 34000 بازیکن جان خود را از دست داده اند. 464 نفر در حال حاضر این بازی را در حالت Honor Mode کامل کرده اند، حتی اگر کمتر از یک هفته از آن خارج شده باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر