راهنمای پازل دره دریم لایت دیزنی: غار عجایب


اگر ماموریت‌های اصلی را در گسترش A Rift in Time در دریم لایت دیزنی دنبال کنید، در نهایت با غار شگفتی‌ها روبرو خواهید شد. پس از ورود، متوجه خواهید شد که چندین پازل آینه ای در داخل وجود دارد که باید حل شوند تا درهای منتهی به جواهر زمان باز شوند. در اینجا نحوه رسیدن به انتهای غار عجایب آمده است.

چگونه می توان معماهای غار شگفتی ها را در دره دریم لایت دیزنی حل کرد

ورودی غار عجایب
ورودی غار عجایب

در اولین اتاق غار شگفتی‌ها، به چپ بپیچید و Shards of Doom را در مسیر خود حذف کنید، سپس کویل برق را جمع کنید و آن را در شکاف نزدیک قرار دهید. به بخش اصلی اتاق بازگردید و سوئیچ را بکشید تا درب اول باز شود.

در اتاق دوم، از پله‌ها به سمت راست بالا رفته و به داخل اتاقی با یک سیم‌پیچ برق بدون برق در مرکز بروید. در این اتاق، شما باید یک مسیر برق از سیم پیچ برق در پشت اتاق به مسیر بدون برق در مرکز ایجاد کنید. برای انجام این کار، با سنگ های دایره ای اطراف سیم پیچ برق بدون برق تعامل کنید.

از نزدیکترین سنگ به سیم پیچ برق در پشت اتاق شروع کنید و در جهت عقربه های ساعت حرکت کنید:

  • سنگ اول را یکبار بچرخانید
  • سنگ دوم را سه بار بچرخانید
  • سنگ سوم را دوبار بچرخانید
  • سنگ چهارم را یک بار بچرخانید
  • سنگ پنجم را دو بار بچرخانید

در حالی که کویل برق کاملاً روشن است، آن را از روی پایه بردارید و به اتاق آخر بازگردید.

بخوانید  گزارش استقبال کارجویان شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نمایشگاه کار
این همان چیزی است که وقتی سیم پیچ برق را با موفقیت روشن کردید، قطعه باید شبیه آن باشد.
این همان چیزی است که وقتی سیم پیچ برق را با موفقیت روشن کردید، قطعه باید شبیه آن باشد.

این بار از پله های سمت چپ بروید. Shards of Doom را در مسیر سمت چپ در اینجا شکست دهید و Ancient Mirror را جمع آوری کنید. دو کلید را در این قسمت بکشید تا یک پرتو نور به سمت ورودی اتاق پخش شود. به جایی که نور به پایان می رسد نزدیک شوید و آینه عتیقه را روی دیوار قرار دهید.

به اتاق مرکزی برگردید، سوئیچ را بکشید تا آینه در اینجا بالا بیاید و یکی از چراغ ها را به سمت راست درب بزرگ میدان نیرو بفرستید. سیم پیچ برق را زودتر در شکاف کنار پله های سمت راست قرار دهید تا پرتو دیگری که در سمت چپ درب میدان نیرو قرار می گیرد، تغذیه کند. عبور کنید و یک مسیر خطی را به سمت جواهر زمان دنبال کنید.

پس از جمع آوری Time Gem، می توانید از یک پورتال خروجی نزدیک برای بازگشت به Wastes و ادامه سفر خود استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید در مورد دره دریم لایت دیزنی به کمک بیشتری نیاز دارید، مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر