گزارش استقبال کارجویان شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نمایشگاه کار

ارائه فرصت های شغلی موجود در بازار کار، جذب کارکنان مناسب با انتظارات و مهارت های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق در جامعه، شناخت نیازها و مهارت های لازم بازار کار، ایجاد شغل و کارگاه های حرفه آموزی، ایجاد محیط حرفه ای و باکیفیت برای تعامل بیشتر کارجو و کارفرما، ایجاد احساس مشارکت مثبت در بین کارفرمایان و کمک به ارتقای برند کارفرمایان از جمله اهدافی است که در پنجمین نمایشگاه کار در ایران دنبال می شود.

حضور علاقه مندان در این نمایشگاه تا فردا 18 بهمن ماه از ساعت 9 الی 18 در پارک دز اکسپوزیشن د لا تور میلاد امکان پذیر است.

غرفه رایتل در این نمایشگاه شاهد حضور کارجویان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و خدمات ارتباطی و پرسش و پاسخ با روسای غرفه، گفتگو با مدیران و جذب نیروی انسانی و به کارگیری کارشناسان و همکاران مختلف بود. دپارتمان های این شرکت در مورد موقعیت های شغلی این شرکت بسیار داغ هستند. به نظر می رسد رایتلی ها مورد توجه و توجه زیاد جویندگان کار قرار گرفته اند.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، حضور غرفه بنفش این برند در فضای وسیعی از سالن نمایشگاه کارگری ایران، نشان دهنده این واقعیت است که اگرچه نمایشگاهی است، اما به دغدغه اصلی این شرکت می پردازد. مسئله اشتغال.

آشنایی با تاریخچه کسب و کار رایتل و نقاط قوت این شرکت در زمینه اشتغال زایی از طریق بروشورها و نرم افزارهای هوشمند در اختیار علاقه مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کار قرار گرفت.

بخوانید  کنترلرها و کیف های حمل نیو زلدا اکنون از PDP در دسترس هستند
گزارش پایان اطلاعیه

پنجمین نمایشگاه کار ایران روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز به کار کرد و استقبال از شرکت رایتل تفاوت محسوسی داشت. این اپراتور جوان با ارائه پلتفرمی پویا در غرفه خود مورد توجه افراد جویای کار قرار گرفت.