نقش پدرو پاسکال در فیلم بعدی این کارگردان بربر

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که ظاهرا پدرو پاسکالبازیگر The Last of Us قراردادی برای بازی در فیلم Weapons امضا کرده است. زک کرگر، کارگردان فیلم بربر سکان این فیلم را بر عهده دارد. به گزارش هالیوود ریپورتر، نیو لاین تهیه کننده این پروژه است و زک کرگر نویسنده و کارگردان آن است.

همانطور که توسط هالیوود ریپورتر گزارش شده است، فیلمبرداری سلاح ها قرار است در زمان نامشخصی در پاییز امسال آغاز شود. زک کرگر با اشاره به این پروژه در سال گذشته گفت: «این فیلم جاه‌طلبانه‌تر از فیلم Barbarian است. این فیلم بسیار عجیب تر خواهد بود. نمی دانم می توانم این کار را انجام دهم یا نه.» کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی همچنین گفت که در حال کار بر روی فیلمنامه ای است که در دنیای دی سی جریان دارد.

پدرو پاسکال اخیرا فیلم گلادیاتور 2 را کارگردانی کرده است ریدلی اسکات به عنوان پیوست پل مسکالبازیگر فیلم Aftersun بری کیوگانمجری که در The Banshees of Inisherin ظاهر می شود و دنزل واشنگتنبازیگر برنده اسکار از The Equalizer 3 بخشی از بازیگران است.

پدرو پاسکال برای بازی در فیلم Armes به کارگردانی زک کرگر کارگردان وحشی قرارداد امضا کرده است.

روی لی و مری یو از شرکت سرگیجه، جی ژانویه. لیفشیتز و رافائل مارگولز از BoulderLight Pictures و Zach Kreger تهیه کنندگان Weapons هستند. هنوز جزئیاتی از داستان و نقش پدرو پاسکال در این فیلم در دست نیست. گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد، این پروژه را به عنوان یک «حماسه ترسناک چند رشته ای» توصیف کرد که از نظر لحن شبیه کارگردان Magnolia بود. پل توماس اندرسون مقایسه می شود

بخوانید  زمان عرضه System Shock Remake برای کنسول ها اعلام شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر