تولید فصل دوم The Last of Us به دلیل اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمده است

فصل دوم سریال The Last of Us وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش خواهد داد.چند وقت پیش کریگ مازن در مصاحبه ای با رسانه GQ تایید کرد که داستان دومین بازی این مجموعه طی چندین فصل روایت می شود. نیل دراکمن تایید کرده است که با وجود جهش زمانی بین قسمت اول و دوم The Last of Ace، بازیگران الی در این سریال تغییری نمی کنند. بلا رمزی همچنین اخیراً اعلام کرد که طرفداران برای فصل دوم سریال تا اواخر سال 2024 منتظر نخواهند بود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته است. Variety گزارش داد که انتخاب بازیگران برای فصل 2 این اقتباس تلویزیونی در اوایل این هفته در دست ساخت بود، اما اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

کریگ مازنیکی از سازندگان و گردانندگان سریال The Last of Us، در روزهای اخیر در کاروان اعتراضی همراه با دیگر اعضای انجمن نویسندگان آمریکا دیده شده و در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی از جمله حضور در گروه بازیگران فصل دوم ندارد. همچنین نیل دراکمنخالق و مجری سریال Last of Ace در حال حاضر روی این سریال کار نمی کند.

فیلمنامه فصل اول سریال The Last of Us توسط کریک مازن و نیل دراکمن نوشته شده است. پخش این اقتباس تلویزیونی از ژانویه 2023 آغاز شد و مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت. هر قسمت از این سریال به طور متوسط ​​30 میلیون بیننده جذب کرد. HBO پس از پخش قسمت دوم سریال را برای فصل دیگری تمدید کرد. پدرو پاسکال و بلا رمزی آنها برای ایفای نقش جول و الی در فصل 2 باز می گردند.

بخوانید  سه گانه پدرخوانده را با کیفیت 4K در آمازون با قیمت پایین دریافت کنید

تولید فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO به دلیل اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمد.

قبل از این اتفاق، تیم بازیگران از بازیگران خواست تا قسمت‌هایی از The Last of Us Part II را بخوانند که فصل دوم بر اساس آن ساخته شده است. طبق گزارش Variety، فیلمنامه فصل دوم The Last of Us هنوز آماده نشده است، اما انتظار می رود فیلمبرداری آن در اوایل سال 2024 در ونکوور آغاز شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر