سه گانه پدرخوانده را با کیفیت 4K در آمازون با قیمت پایین دریافت کنید



برای جمعه سیاه، آمازون در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد بلوری به شما است که نمی توانید آن را رد کنید. سه گانه پدرخوانده، یکی از بزرگترین درام های جنایی تمام دوران، در بسته بندی مناسب با قیمت 40 دلار به فروش می رسد. به طور معمول شما باید 91 دلار برای این مجموعه بپردازید، اما این یک تخفیف هنگفت 56 درصدی برای کل سه گانه است که با وضوح فوق العاده بالا 4K بازسازی شده است.

اولین فیلم پدرخوانده زمانی که برای اولین بار در سال 1972 اکران شد، سطح بالایی را به نمایش گذاشت و گروهی از بهترین بازیگران هالیوود را در آن حضور داشت. مارلون براندو تقریباً به عنوان خانواده کورلئونه دون ویتو کورلئونه غیرقابل تشخیص بود و آل پاچینو، رابرت دووال و یک جعبه کانولی به او پیوستند تا برایش بمیرند. پدرخوانده به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، داستانی آرام از انتقام و ارث است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

دنباله ای در سال 1974 دنبال شد که در ژانر گانگستری بسیار تاثیرگذار باقی ماند و به طور گسترده یکی از بهترین دنباله های تمام دوران در نظر گرفته می شود. با توجه به شخصیت آل پاچینو، مایکل کورلئونه، The Godfather II داستان پیچیده ای را به تصویر می کشد که هر دو را به دنباله ای تبدیل می کند. و یک پیش درآمد

در نهایت، پدرخوانده III وجود دارد. این سه گانه زمانی که در سال 1990 وارد سینما شد بحث برانگیزتر شد، اما شایان ذکر است که این مجموعه جعبه شامل ویرایش Coda پدرخوانده III است. این نسخه از فیلم تغییراتی را در ابتدا و پایان ایجاد می کند، برخی از عناصر موسیقایی را تغییر می دهد و دارای چندین صحنه ویرایش شده است.

بخوانید  US Lawmaker Says WB Is Being "Predatory" By Canceling A Completed Movie

علاوه بر فیلم‌ها، می‌توانید به پشت صحنه چندین مستند نیز بروید، صحنه‌های حذف شده، تریلرهای کلاسیک، مرور گالری‌ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. برای معاملات بیشتر فیلم جمعه سیاه، می‌توانید مجموعه‌ای از فیلم‌های بتمن را ارزان تهیه کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر