زمان عرضه System Shock Remake برای کنسول ها اعلام شد

System Shock Remake تقریباً یک سال پس از انتشار رایانه شخصی برای کاربران کنسول در دسترس است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که تاریخ انتشار System Shock Remake برای کنسول ها مشخص شده است. استودیو Nightdive اعلام کرده است که نسخه بازسازی شده Shock System در تاریخ 1 ژوئن 1403 (21 می 2024) برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس‌باکس منتشر خواهد شد.

نسخه بازسازی شده System Shock در ماه می 2023 در دسترس کاربران رایانه های شخصی قرار گرفت. استودیو Nightdive از زمان عرضه بازی بر روی رایانه شخصی در مورد نسخه کنسول سکوت کرده است و فقط اعلام کرده است که این نسخه ها “در زمان مناسب” به دست بازیکنان خواهد رسید. در سپتامبر سال گذشته، نسخه بازسازی شده System Shock توسط ESRB برای کنسول ها رتبه بندی شد، که نشان دهنده انتشار قریب الوقوع بازی برای پلتفرم های بیشتر در آینده ای نه چندان دور است.

در ژوئن 2023، استودیو Nightdive جزئیات بیشتری در مورد توسعه نسخه کنسول System Shock Remake ارائه کرد. توسعه دهنده اظهار داشت که تولید نسخه جدید Shock System به آرامی پیش می رود، اما همچنان نیازمند برخی مراحل تضمین کیفیت است. تنوع دشمنان در مراحل پایانی، تغییرات جزئی در قلعه، ایجاد نوع جدید دشمن، سیستم پوسیدگی کامل و ارتقاء افکت سلاح از جمله پیشرفت های نسخه ریمیکس سیستم شوک است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال به کارگیری بهترین تراشه‌های AD102 انویدیا در کارت گرافیک RTX 4090 Ti