فروش شگفت انگیز Resident Evil 4 Remake همچنان ادامه دارد

کپکام در توییتی جدید اعلام کرد که Resident Evil 4 Remake بیش از هفت میلیون نسخه فروخته است.

Resident Evil 4 Remake برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس خواهد بود. کپکام اعلام کرد که Resident Evil 4 Remake هفت میلیون نسخه فروخته است. این بازی تا تاریخ 10 دسامبر 1402 (31 دسامبر 2023) 6.48 میلیون نسخه فروخته است.

فروش Resident Evil 4 Remake با انتشار نسخه Gold در فوریه 2024 افزایش یافت. این نسخه شامل بازی پایه، بسته الحاقی Separate Ways و تمام محتوای پس از انتشار مانند حالت Mercenaries و یک بسته DLC اضافی شامل لباس ها، فیلترها و لوازم جانبی. این بسته دو سلاح لوکس همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که موسیقی متن اصلی و نقشه درون بازی را برای یافتن تمام گنجینه ها انتخاب کنند.

Resident Evil 4 Remake بازسازی Resident Evil 4 در سال 2005 با جلوه های بصری و مکانیک جدید است. هیچ رویداد سریعی در این بازسازی وجود ندارد و یک مکانیک انکار حمله جدید به لیان اجازه می‌دهد تا حملات دشمن را تا زمانی که چاقو شکسته شود، مسدود کند. از دیگر محتویات این نسخه می توان به ذخیره خودکار، انواع دشمنان جدید و جستجوهای فرعی به نام Requests اشاره کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آواتار 2 در 14 روز از 1 میلیارد دلار عبور کرد و اکنون بیست و سومین فیلم بزرگ تمام دوران است. امتیاز آواتار به 4 میلیارد دلار رسید