کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

با کمک نقشه های موجود در بازی کال آف دیوتی، می توانید موقعیت های مناسب برای نبرد را تشخیص دهید. اگربه استراتژی های نبرد واستفاده ازتجهیزات جنگی علاقه دارید، میتوانیدهم اکنون این بازی را دانلود و به بازی بپردازید . یک مپ جدید مورد انتظار است که قرار است به طور خاص برای کالاف دیوتی موبایل باشد و به نام New Vision City منتشر خواهد شد.

  • این گوشی جدید پوکو که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۸۸ یورو دارد، در محدوده‌ی قیمتی خود بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل است.
  • همانطور که نام این مدل پیداست از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند که دراین رنج قیمتی یک ویژگی فوق‌العاده (مخصوصاً برای هواداران بازی آنلاین) محسوب می‌شود.
  • نسخه جدیدی از بازی کالاف دیوتی این بار برای موبایل منتشر شده است، چون نسخه قبلی این بازی مورد استقبال قرار نگرفت.

پس از مشاهده ADS یا HIP تمام سلاح ها به جز Sniper Rifles که روی ADS تنظیم شده است را، روی HIP تنظیم کنید. در حالت Advanced یا پیشرفته شما کنترل بیشتری بر روی شلیک و حرکات خود خواهید داشت و بازی حرفه ای تری را از همان ابتدا تجربه خواهید کرد. بابی کوتیک در مصاحبه جدید خود از تمرکز بیشتر اکتیویژن بلیزارد روی بازار موبایل و انتشار بازی‌های بیشتر برای این پلتفرم خبر داد.

پابجی موبایل

حالت‌های ویژه در واقع ثابت نیستند زمانی آغاز شده و پس از مدتی غیر فعال می‌شوند. قابل ذکر است گاهی اوقات این حالت‌ها با در دسترس قرار گرفتن نقشه‌های جدید در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. یکی از بهترین حالت‌هایی که در بازی Call of Duty Mobile می‌توانید تجربه کنید، حالت 10vs10 است که فوق‌العاده هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. سایت PersianGem.shop – پرشین جم دارای نماد اعتماد الکترونیک ارزانترین قیمتهای ممکن را برای سفارش سی پی اعمال کرده و با شارژ فوری امکان خرید را برای کاربران فراهم کرده است.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

بهترین تنظیمات و شخصی‌ سازی کنترل در بازی کالاف دیوتی موبایل

در این مجله خبری یک گیمر اگر شخصی به هر عنوان دسترسی خود را از دست بدهد یا بازی را پاک کند، دیگر به هیچ طریقی قادر به بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود نخواهد بود. بسیاری از افرادی که بازی کالاف دیوتی را بر روی موبایل هوشمند خود نصب کرده‌اند، گیمرهای مبتدی هستند و فقط برای سرگرم شدن nv اوقات فراغت خود این بازی را انجام می‌دهند. اما در این میان بسیاری از گیمرها وجود دارند که در این بازی بسیاری حرفه‌ای هستند و می‌خواهند همیشه جز برترین بازیکنان باشند تا احساس رضایت کنند. این دسته از گیمرها بیشتر از سایر گیمرها به سی پی کالاف دیوتی نیاز دارند. این نسخه نیز با ماموریت‌ها و حملاتی آغاز شده و چالش‌های زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. از ویژگی‌هایی که در این نسخه قابل مشاهده است، حضور بازیکن در نقشه‌های معروف کالاف دیوتی مانند بخش زامبی‌ها می‌باشد.

بخش لود اوت در بازی ندای وظیفه موبایل مربوط به تنظیمات و آماده سازی تجهیزات جنگی و اسلحه‌های شما است. در اینجا بیش از ۳۰ نقشه و ۱۰ مود مختلف روی‌به‌روی شما است تا از بین آن‌ها انتخاب کنید و با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید. در ادامه با این مود‌های متنوع در حالت چند نفره آشنا می‌شوید که در دو بخش Core و Featured برای شما فراهم شده‌اند. لطفاً توجه داشته باشید که این برنامه دارای ویژگی‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و بازی کنید و هنگام وقوع رویدادهای هیجان‌انگیز یا محتوای جدید در بازی، اعلان‌هایی را فشار دهید تا به شما اطلاع دهد. استفاده از اطلاعات اکانت فروشگاه اینترنتی پابجی سل با ذکر منبع بلامانع است.

بخوانید  کدام موبایل ها از کالاف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile پشتیبانی می کنند؟ پلی مگ | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر