در جمعه سیاه 2023، 1 سال Hulu را فقط با 12 دلار دریافت کنید



برای مدت محدودی می توانید برای Hulu ثبت نام کنید با تبلیغات فقط 1 دلار در ماه به مدت 12 ماه (معمولاً 8 دلار در ماه). این تبلیغ ویژه جمعه سیاه به شما امکان می دهد تا بیش از 87٪ در Hulu با تبلیغات در مقایسه با قیمت استاندارد صرفه جویی کنید.

ردیف Hulu with Ads به شما امکان می‌دهد کل کتابخانه استریم بر اساس تقاضای Hulu را تماشا کنید، که شامل فیلم‌هایی مانند Prey و محتوای انحصاری Hulu مانند The Handmaid’s Tale است. همچنین می‌توانید آخرین قسمت‌های سریال‌های تلویزیونی جدید را از کانال‌های اصلی مانند FX’s Welcome to Wrexham بلافاصله پس از پخش تماشا کنید.

این یک تخفیف قابل توجه در اشتراک Hulu است، اما چند نکته قابل توجه وجود دارد. اولا، این پیشنهاد فقط به صورت آنلاین و فقط برای کاربران جدید و بازگشتی در دسترس است. کاربران موجود واجد شرایط قیمت با تخفیف نیستند. این همچنین فقط برای ردیف پشتیبانی شده از آگهی Hulu اعمال می‌شود: بسته‌های تلویزیونی زنده و بدون آگهی Hulu با Disney+ و ESPN+ واجد شرایط تخفیف نیستند.

این تبلیغ همچنین دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را حذف می کند، بنابراین اولین پرداخت ماهانه شما به مبلغ 1 دلار بلافاصله پس از ثبت نام پرداخت می شود. اشتراک شما پس از 12 ماه به طور خودکار با قیمت کامل 8 دلار در ماه تمدید می شود مگر اینکه از قبل آن را لغو کنید. به کنار این اخطارهای جزئی، تیتخفیف Hulu آن یک راه عالی برای پیوستن به سرویس پخش قبل از فصل تعطیلات است.

این معامله جمعه سیاه Hulu تنها یکی از بسیاری از معاملات آنلاین جمعه سیاه است که این هفته در دسترس است. فراموش نکنید که مرکز جمعه سیاه 2023 ما را برای همه آخرین فروش های بازی های ویدیویی، فناوری، فیلم ها و موارد دیگر بررسی کنید.

بخوانید  پیشنهاد CMA به مایکروسافت برای حذف تعرفه ها از قرارداد خرید Activision Blizzard

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر