تغییرات نقشه فصل 3 فورتنایت: Jungle Biome، Raptors Return و غیره.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

تخم های رپتور را نیز می توان روی نقشه پیدا کرد. تغذیه یک تخم به آن اجازه می دهد تا زمانی که از تخم خارج می شود به طور خودکار به شکارچی رام شده شما تبدیل شود.

تهدید جدید Wildwaps

از قدرت پوشش گیاهی جدید جنگل به نفع خود استفاده کنید. تیراندازی به گل بمب باعث ایجاد انفجار می شود و شلیک به گل بدبو گاز سمی را به سمت دشمنان اطراف آزاد می کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  کلیپی از فصل دوم سریال انیمیشن "چه می شد" ماجراجویی نبیولا را نشان می دهد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

قبلاً دایناها را در فورتنایت دیده بودیم، اما حالا رپتورها برگشته‌اند و در جنگل می‌دوند. این موجودات با کاربرد کمی بیشتر از آنچه در گذشته دیده‌ایم، بازمی‌گردند. اکنون می توانید با پریدن بر روی رپتورها سوار شوید که شبیه به حیات وحش گذشته با گراز و گرگ است.

به‌روزرسانی‌های فصلی Fortnite معمولاً شامل گزینه‌های حرکتی جدید می‌شوند و برای به‌روزرسانی Wilds می‌توانید Hop Flowers را برای جهش اضافی انتخاب کنید. شبیه به سنگ هاپ و تخم هاپ در گذشته، شکوفه های هاپ به شما این امکان را می دهد که بدون خطر آسیب سقوط از طریق جنگل بپرید.

به جنگل خوش آمدید. در فصل 3: وحشی‌ها، می‌توانید از سایبان‌ها برای افزایش قد بالا بروید، تاک‌ها را اسکیت کنید، رپتورها را سوار کنید و موارد دیگر. در اینجا خلاصه ای از تغییرات جدید با ورود بیوم جنگل است.

رپتورها برگشته اند

در حال پخش: سرزمین های وحشی مستحکم | پارتی بازی تابستانی 2023

جانوران جدید، مکانیک پیمایش و موارد دیگر

همراه با گل های کشنده، می توانید کلنگ خود را در گیاهان جدید Slurp بچرخانید تا با سلامتی و سپر خود را درمان کنید.

با فصل 3: وحشی ها، مرکز جزیره فرو ریخته است و جنگلی پنهان با اسرار باستانی برای کاوش نمایان می شود. این فروپاشی نقطه‌ی دیدنی Anvil Square و بخشی از منطقه اطراف را حذف می‌کند و Creeky Compound و Rumble Ruins را جایگزین آن می‌کند. قله کوه برفی شمال میدان آنویل نیز از بین رفته است و این منطقه اکنون به یک منطقه جنگلی متراکم تبدیل شده است که به نام Shady Stilts شناخته می شود.

بخوانید  کنترلر و هدست ایکس باکس با طراحی بازی Starfield لو رفت

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

جنگل یک محیط متراکم و سرسبز است و شما می خواهید از آن با تاک ها و سایبان ها به نفع خود استفاده کنید. دقیقاً مانند ریل‌های آسیاب که با Mega City معرفی شده‌اند، می‌توانید با تاک‌های آسیاب در جنگل بدوید. درختان این منطقه شاخ و برگ های ضخیم هستند که می توانید برای عمودی بیشتر در درگیری های اسلحه به سمت آن ها بالا بروید.

فلور کشنده و دوستانه