تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 مشخص شده است

طبق شایعات منتشر شده، Rockstar نیمه اول سال 2025 را به عنوان تاریخ مورد نظر برای عرضه GTA 6 انتخاب کرده است.

شکی نیست که GTA 6 یکی از مهم ترین آثار در صنعت بازی های ویدیویی است که قرار است در سال 2025 منتشر شود، پس از انتشار تریلر رسمی بازی GTA 6 شایعاتی در مورد تاریخ انتشار آن به گوش می رسد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، طبق ادعای یک تحلیلگر بازی های ویدیویی، در سه ماهه اول سال 2025 باید برای تجربه مورد انتظار راک استار آماده باشیم.

این شخص که قبل از انتشار رسمی بازی، تصاویری از تریلر GTA 6 را فاش و منتشر کرده بود، ضمن ذکر این موضوع، ژانویه یا فوریه 2025 (از D تا مارس 1403) را به عنوان تاریخ احتمالی انتشار بازی اعلام کرد. اگرچه سران Rockstar و تیم سازنده بازی اطلاعات دقیق و دقیقی از تاریخ انتشار GTA VI اعلام نکردند، اما طبق اطلاعات موجود از منابع موثق، مراحل ساخت این بازی در مراحل پایانی خود قرار دارد.

طرفداران این سری احتمالاً به یاد دارند که GTA 5 در فصل تعطیلات عرضه شد و اگر صحبت ها و شایعات صحت داشته باشد، این بدان معناست که تیم سازنده سیاست متفاوتی نسبت به نسخه قبلی در پیش گرفته است. همانطور که می دانید بسیاری از شرکت های اسباب بازی در فصل تعطیلات سعی در راه اندازی کسب و کار خود دارند. زیرا در این بازه زمانی آمار فروش محصولات بسیار بیشتر است.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا در ماه های آینده اطلاعات رسمی جدیدی از تاریخ انتشار موردانتظارترین و شاید مهم ترین بازی چند سال اخیر اعلام خواهد شد یا خیر. لطفا اگر منتظر عرضه و تجربه GTA VI هستید، نظرات و انتظارات خود را با ما در میان بگذارید.

بخوانید  نسخه PC بازی Infamous Second Son در راه است؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر