انتشار تریلر زمان عرضه‌ بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

دانلود ویدیو از آپارات

کمپین مدرن وارفر 2 شامل مأموریت‌هایی بین‌المللی است که در قاره‌های اروپا، آسیا و آمریکای شمالی و جنوبی جریان دارند. به‌گفته‌ی استودیوی سازنده مراحل بازی از محاصره‌های دریایی با نبردهای زیر آب و حملات پر زدوخورد و انفجار در ارتفاع ۳۰ هزار پایی مقر دشمنان تا مأموریت‌های پرخطر مخفی‌کاری در مراتع در دیدرس دشمنان و در تاریکی مطلق را در بر می‌گیرد.

به‌گفته‌ی اکتیویژن تمامی این موارد در خدمت یک کمپین سینمایی عظیم و چشم‌نواز هستند. مدرن وارفر 2 همچنین از هوش‌مصنوعی پیشرفته‌ی جدیدی بهره می‌برد که با کمک آن نیروهای خودی و دشمنان در هر دو بخش کمپین و Special Ops از تاکتیک‌هایی در نبرد و پناه گرفتن استفاده می‌کنند که باعث می‌شود همانند یک مأمور تراز بالای واقعی به نظر برسند.



منبع

اکتیویژن تریلر زمان انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را سه هفته زودتر از عرضه‌ی جهانی بازی منتشر کرد.

اکتیویژن می‌گوید Modern Warfare 2 از سیستم مواد برپایه‌ی فیزیکی استفاده می‌کند که به سازندگان امکان استفاده از فناوری فوتوگرامتری یا تصویرسنجی در بهترین حالت خود را می‌دهد. فناوری استریمینگ هیبریدی tile-based، سیستم جدید PBR decal rendering، نورپردازی حجمی دنیای بازی، فناوری HDR باکیفیت 4K و پایپ‌لاین گرافیک محیطی جدید از دیگر فناوری‌های به‌کاررفته در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هستند.

دقایقی پیش استودیوی اینفینیتی‌وارد تریلر زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را منتشر کرد. این بازی که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید، در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی (ازطریق بتل‌نت و استیم) عرضه خواهد شد. بازیکنانی که نسخه‌ی دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) بخش کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را مشاهده کنید:

بخوانید  نمایش تریلر فینال سخت ترین مبارزه آدونیس کرید در کرید III