نمایش تریلر فینال سخت ترین مبارزه آدونیس کرید در کرید III

کمپانی MGM تریلر نهایی و پوستر جدیدی از بازی Creed 3 با بازی Michael B. Jordan را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

پوستر فیلم Creed III

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که کمپانی Metro Goldwyn Mayer آخرین تریلر فیلم Creed III (Creed 3) را با نقش آفرینی منتشر کرده است. مایکل بی جردن پخش شده این تریلر بار دیگر رویارویی آدونیس کرید با دامیان را نشان می دهد که پس از گذراندن دوران محکومیت خود با دوست دوران کودکی خود تسویه حساب می کند. سومین اسپین آف از مجموعه فیلم های راکی ​​قرار است در 12 مارس اکران شود.

در خلاصه داستان کرید 3 آمده است: «آدونیس کرید پس از به دست آوردن شهرت در دنیای بوکس، هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود موفق شده است. هنگامی که دوست دوران کودکی آدونیس و اعجوبه بوکس سابق، دامیان، پس از گذراندن دوران محکومیت طولانی مدت در زندان به خانه باز می گردد، برای اثبات خود وارد رینگ می شود. برخورد دوستان قدیمی فراتر از یک دعوا است. برای تسویه حساب، آدونیس باید آینده خود را برای مبارزه با دامیان به خطر بیندازد. مبارزی که مطلقاً چیزی برای از دست دادن ندارد.”

دانلود فیلم آپارات

میشل بی در اولین تجربه خود به عنوان کارگردان، جردن سکان هدایت کرید 3 را به دست گرفت. کینان کوگلر و زک بیلین فیلمنامه بر اساس داستان نوشته شده است رایان کوگلر نوشته شده بودند. میشل بی جردن در نقش آدونیس تسا تامپسون مانند بیانکا تیلور، فیلیسیا رشاد مانند مری آن کرید، هریس وود مثل تونی اورز، فلوریان مونته انو در نقش ویکتور دراگو و جاناتان میجرز آنها در نقش دامیان جزو بازیگران Creed III هستند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم برج بدون سایه. سایه های گذشته
چارلز وینکر، ویلیام چارتوف و دیوید وینکر از Chartoff-Winkler Productions در ارتباط با Proximity Media. جاناتان گلیکمن، میشل بی جردن و رایان کوگلر تولید Creed 3 را بر عهده دارند آدام روزنبرگ، سو اوهانیان و زینزی کوگلر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. این اولین اسپین آف Rocky بدون Rocky Balboa است. سیلوستر استالونه به حساب می آید.