نمایش اعضای کلون فورس 99 در تیزر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch

مجموعه انیمیشن Star Wars: The Bad Batch ماه‌ها پس از وقایع سیاره Kamino نشان می‌دهد، Clone Force 99 یا Bad Batch پس از سقوط جمهوری کهکشانی به ماجراجویی‌های خود در امپراتوری کهکشانی ادامه می‌دهند. این گروه در حین انجام ماموریت های مختلف هیجان انگیز با دوستان و دشمنانی روبه رو می شود که برخی آشنا و برخی برای اولین بار با هم آشنا می شویم. این ماموریت ها مهمان را به مکان های غیرمنتظره و خطرناک می برد.

دانلود از آپارات

لوکاس فیلم تیزر جدیدی از سری انیمیشن Star Wars: The Bad Batch با حضور اعضای کلون فورس 99 به اشتراک گذاشته است.

دی بردلی بیکر، مایکل مهندس، بن دیسکین، باب برگن، گوندولین یو، نشیر دلال، فضای داخلی اتاق، رئا پرلمن، لیام اوبراین، سام ریگل، تینا هوانگ و نس باتیستا آنها بخشی از صداپیشگان سریال انیمیشن Star Wars: The Bad Batch هستند. دیوید فیلونی و جنیفر کوربت آنها مسئولیت توسعه این انیمیشن را بر عهده دارند مت میچنوویتز او به عنوان ویراستار داستان کار می کند. آتنا پورتیلو، برد رائوجنیفر کوربت و کری بک تهیه کنندگان اجرایی این اثر محسوب می شوند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که لوکاس فیلم تیزر جدیدی برای فصل دوم سریال انیمیشن Star Wars: The Bad Batch در شبکه آنلاین دیزنی پلاس منتشر کرده است. این ویدئو اعضای کلون فورس 99 را دوباره معرفی می کند و شامل فیلم های اکشن متحرک می شود. فصل دوم این انیمه اکشن علمی تخیلی شامل 16 قسمت خواهد بود که در 4 ژانویه 2023 (14 دسامبر 1401) پخش خواهد شد.

بخوانید  چه مدت باید Diablo 4 را شکست داد - فهرست ماموریت ها و چند عمل در کمپین