مهم ترین بازی های بهمن 1402 که نمی توانید از دست بدهید


پس از چند ماه نسبتاً آرام، در بهمن 1402 بازی های مهم زیادی داریم که در این ویدیو و مقاله به نمایش می گذاریم.

با سپری شدن اولین روزهای تعطیلات 2024، انتشار بازی های مهم و بزرگ سال کم کم آغاز می شود و پس از انتشار بازی های نسبتا کمی در دو ماه اخیر، در بهمن ماه منتشر می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این بازی ها را در قالب ویدئو و مقاله ارائه کنیم. پس لطفا ابتدا ویدیوی زیر را ببینید و سپس در مورد بازی ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نبرد نفس گیر از Like a Dragon: Infinite Wealth

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

  • پلتفرم: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری XS، ایکس باکس وان، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 6 بهمن

اولین بازی مهم Like a Dragon: Infinite Wealth نسخه جدید سری Yakuza است که در تاریخ 6 فوریه منتشر خواهد شد. در ثروت بی نهایت، برای اولین بار در تاریخ سری یاکوزا، از ژاپن فراتر می رویم و با ایچیبان کاسوگا و کازوما کیریو به ماجراجویی به هاوایی می رویم. گفته می شود داستان بازی دارای پیچیدگی های زیادی است و گیم پلی آن ترکیبی از عناصر نقش آفرینی و نبردهای نوبتی است. Yakuza همچنان جزو بازی های محبوب شرق محسوب می شود و باید دید نسخه جدید آن تا چه اندازه موفق خواهد بود.

مبارزان Tekken 8

بازی Tekken 8

  • پلتفرم: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری XS، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 6 بهمن

در حال حاضر با بازی سازان ژاپنی کار می کنیم و دومین بازی بزرگ بهان تکن 8 است که در ششم همین ماه منتشر می شود. طبق گفته سازندگان، نسخه هشتم اصلی Tekken به ویژه بر روی بازی تهاجمی تمرکز خواهد کرد و بازیکنان را تشویق می کند تا استراتژی داشته باشند که بهترین دفاع در آن حمله است! ترکیبی کامل از شخصیت های آشنا و قدیمی با شخصیت های جدید در بازی وجود دارد که هر کدام ترکیبات و جزئیات داستانی خاص خود را دارند. نسخه های بتا منتشر شده Tekken 8 طرفداران این سری را امیدوار کرده و انتظار می رود با یک بازی مبارزه ای خوش ساخت طرف باشیم.

بخوانید  Diablo 4 - How to Get All Evil Hearts فصل 1

شخصیت اصلی بازی Persona 3 Reload

بازی Persona 3 Reload

  • سکو: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری XS، ایکس باکس وان، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 13 بهمن

بازی Persona 3 Reload در تاریخ 13 بهمن عرضه می شود که نسخه بازسازی شده بازی Persona 3 محسوب می شود و پس از محبوبیت جهانی این مجموعه، ساخت آن چراغ سبز نشان داده است. Persona 3 Reload داستان دانش آموز دبیرستانی را روایت می کند که 10 سال پس از مرگ والدینش به شهر خود باز می گردد و پس از به دست آوردن قدرت احضار Persona، باید وارد نبرد سایه ها شود. بازی از نظر گرافیک و مکانیک گیم پلی نسبت به نسخه اصلی پیشرفت زیادی داشته است و خبر خوب این است که از روز انتشار آن می توانید آن را روی Game Pass تجربه کنید.

Suicide Squad: Kill the Justice League شخصیت های قابل بازی

Suicide Squad: Kill the Justice League بازی

  • پلتفرم: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری XS، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 13 بهمن

در کنار بازسازی Persona 3، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را نیز داریم و در نهایت پس از چندین بار تاخیر، چشمانمان به جمال، ساخته جدید استودیو Rocksteady باز خواهد شد. بازی جدید Suicide Squad در همان دنیایی می گذرد که بازی های Rocksteady Batman در آن روایت می شد و قرار است اعضای عجیب و غریب آن تیم را گرد هم آورد. هر کدام از شخصیت‌ها گیم‌پلی و مکانیک‌های مبارزه و حرکت مخصوص به خود را دارند و بازیکنان می‌توانند به تنهایی بازی را تجربه کنند و بین شخصیت‌ها جابجا شوند یا تجربه همکاری چهار نفره را با سه دوست انتخاب کنند. پیش نمایش های Suicide Squad: Kill the Justice League تا حد زیادی امیدوارکننده بوده است و باید دید نسخه نهایی تا چه حد موفق خواهد بود.

بخوانید  عرضه انحصاری بازی Indiana Jones برای ایکس باکس و پی سی

شخصیت های بازی Helldivers 2

بازی Helldivers 2

  • پلتفرم: پلی استیشن 5، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 19 بهمن

در 19 فوریه، Helldivers 2 خواهد بود که اخیرا شایعه شده بود که با تاخیر عرضه می شود، اما سونی همه آنها را تکذیب کرد. برخلاف نسخه اول این سری که یک تیراندازی از بالا به پایین بود، Helldivers 2 یک بازی اکشن سوم شخص خواهد بود و در عین حال مکانیک های زیادی از بازی اول مانند سلاح های مختلف و اکشن های لود شده را می گیرد. سازندگان تاکید زیادی روی جزئیات نبرد طبیعی داشته اند و بازیکنان نیز می توانند این بازی را به تنهایی یا در حالت چهار نفره co-op تجربه کنند. Helldivers 1 در کل یک بازی سرگرم کننده بود و باید دید که نسخه دوم با تغییر زاویه دوربین چقدر می تواند موفق باشد.

مبارزه شخصیت اصلی با روح در بازی Banishers: Ghosts of New Eden

بازی Banishers: Ghosts of New Eden

  • پلتفرم: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری XS، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 24 بهمن

یکی دیگر از بازی های مهم بهمن، Banishers: Ghosts of New Eden، ساخته جدید استودیو Donut Nod است که در 24 همین ماه منتشر خواهد شد. این بازی یک تجربه نقش آفرینی اکشن سوم شخص است که بازیکنان را در مقابل دو Ghostbuster قرار می دهد. اگرچه Banishers: Ghosts of New Eden تمرکز زیادی روی مبارزه با استفاده از مهارت های دو شخصیت اصلی دارد، اما داستان را فراموش نمی کند و تصمیمات گرفته شده در طول بازی تاثیر مستقیمی بر روایت آن دارد. Don't Nad ثابت کرده است که می تواند بازی های جذاب و متفاوتی خلق کند و ساخت جدیدش نیز باید همین شرایط را داشته باشد.

بخوانید  احتمالا هیدئو کوجیما در تریلر معرفی بازی OD به Silent Hill اشاره کرده است

ماجراجویی دزدان دریایی در بازی Skull and Bones

بازی جمجمه و استخوان

  • پلتفرم: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری XS، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 27 بهمن

سرانجام در 27 فوریه جمجمه و استخوان ها را خواهیم داشت. البته من شما را نمی شناسم، اما تا زمانی که بازی واقعاً منتشر نشود، نمی توانم باور کنم! Skull and Bones روند توسعه بسیار عجیبی داشت و بدون یک سری معاملات با Ubisoft احتمالاً لغو می شد. به هر حال بازی ما را به پایان قرن هفدهم می برد و ماجراهای دزدان دریایی را به تصویر می کشد. Skull and Bones در ابتدا قرار بود یک بسته الحاقی برای Assassin's Creed Black Flag باشد که بعداً به یک پروژه مستقل تبدیل شد و باید دید که آیا این روند تولید دشواری که طی کرد می تواند دومین بازی برتر یوبی سافت در سال 2024 باشد یا خیر. . .

در پایان نظر شما در مورد مسابقات مهم بهمن چیست؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر