بازی Palworld همچنان به فروش بسیار خوبی ادامه می دهد


بازی بقای چند نفره Palworld رکورد فروش جدیدی را ثبت کرده است.

استودیو Pocketpair، سازنده ژاپنی Palworld، در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که این بازی بقا بیش از پنج میلیون نسخه فروخته است. بازی Palworld که این روزها در حال ثبت رکوردهای مختلفی از نظر میزان استقبال از بازیکنان است، در تاریخ 29 ژانویه (19 ژانویه) در قالب دسترسی زودهنگام بر روی رایانه های شخصی منتشر می شود و سری ایکس باکس در عرض سه روز به این موفقیت بزرگ دست می یابد.

بازی Palworld توانست آمار فروش بسیار خوبی را به ثبت برساند و رکوردهای جدیدی را در زمینه استقبال از بازیکنان به ثبت برساند; بنابراین این بازی تنها در استیم به اوج آماری 1 میلیون و 291 هزار بازیکن همزمان رسید و از این حیث از Cyberpunk 2077 پیشی گرفت. به گفته سازنده، بازی Palworld به طور متوسط ​​بیش از 86000 نسخه در ساعت به فروش می رسد و انتظار می رود فردا فروش آن از 6 میلیون عبور کند.

با توجه به اینکه بازی Palworld اکنون در سرویس Xbox Game Pass در دسترس مشترکین قرار دارد، انتظار می رود تعداد بازیکنان آن همچنان افزایش یابد. سبک این بازی شبیه به سری Pokémon است و بازیکنان می توانند پس از شخصی سازی شخصیت، پایگاهی برای مراقبت از خود و دوستانی که پیدا می کنند بسازند. بازیکنان باید منابع مختلف را پیدا کنند، با موجودات مختلف مبارزه کنند و با کاوش در سیاه چال ها جوایز ارزشمندی را به دست آورند تا پایگاه خود را ارتقا دهند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پیش نمایش طراحی کنترلر PS5 Dual Sense Edge در ویدیوی جدید سونی