پیش نمایش طراحی کنترلر PS5 Dual Sense Edge در ویدیوی جدید سونی

کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب با ویدئویی جدید نشان داد که چگونه تیم سونی کنترلر جدید DualSense Edge را طراحی کرده و آن را برای عموم عرضه کرده است.

سونی می‌گوید: «هدف ما این است که تعادل خوبی بین در دسترس بودن هندزفری و ویژگی‌های جذاب و پیشرفته به کاربران ارائه دهیم.» علاوه بر این، کابل USB بلندتر این دسته ممکن است گزینه مناسبی برای کسانی باشد که ترجیح می دهند به جای توقف بازی در زمانی که شارژ باتری با اتصال سیم به سیستم به پایان رسید، از آن استفاده کنند.

دانلود فیلم آپارات

ویدیوی جدید از کانال پلی استیشن در یوتیوب به توضیح نحوه طراحی کنترلر جدید PS5 با نام رسمی Dual Sense Edge اختصاص دارد. سونی در توضیح این ویدیو می نویسد: «این ویدیو به علاقه مندان نگاهی از پشت صحنه به طراحی اولین کنترلر قابل شخصی سازی پیشرفته پلی استیشن می دهد و بینش دقیقی را در مورد الهام بخشیدن به فرم بدن، دسته و دسته ارائه می دهد. مجموعه ویژگی های آن.”

در ادامه این توضیحات می خوانیم: علاوه بر این، در ویدیو برای اولین بار نحوه سفارشی سازی عملکرد دست با رابط کاربری کنسول پلی استیشن 5 را مشاهده می کنیم.

سونی از طریق وب سایت The Verge تایید کرده است که عمر باتری کنترلر Dual Sense Edge کمی کمتر از نسخه اصلی آن است. ظاهرا دلیل این مشکل اضافه شدن امکانات بیشتر در همان فرم فاکتور قبلی و طراحی ارگونومیک نسخه اصلی DualSense است.

کنترلر DualSense Edge در تاریخ 26 ژانویه 2023 در دسترس گیمرهای سراسر جهان قرار خواهد گرفت. قیمت هدف سونی برای این محصول درجه یک 199.99 دلار است. علاوه بر این، ماژول‌های کنترل‌کننده چوب قابل تعویض DualSense نیز با قیمت 19.99 دلار در دسترس خواهند بود. در حال حاضر، Dual Sense Edge و ماژول‌های چوب قابل تعویض آن را می‌توان در ایالات متحده و کشورهای منتخب اروپایی از جمله انگلستان، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ از طریق PlayStation Direct پیش‌سفارش کرد.

بخوانید  Limited-Edition Captain America Xbox Controller Bundle Is Only $80 Right Now

در پایان نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر