تبلیغ Goat Simulator 3 به دلیل ویدیوی GTA 6 حذف شد

اشتراوس زلنیکمدیرعامل تیک تو در این همایش گفت: درباره افشاگری ها [می‌گویم] بسیار تاسف بار بود و ما این حوادث را بسیار جدی می گیریم. خوشبختانه، هیچ مدرکی مبنی بر توقیف هر گونه دارایی مالی وجود ندارد و این افشای مطمئناً بر توسعه یا هر چیز دیگری تأثیر نخواهد گذاشت. ولی [چنین اتفاقی] این بسیار ناامید کننده است و ما را در مورد مسائل امنیت سایبری هوشیارتر می کند.

گزارش ها حاکی از آن است که بازی پس از هک شدن دزدی بزرگ خودرو 6، جوان 17 ساله ای در رابطه با این پرونده دستگیر شده است. البته او در این اتهامات خود را بی گناه دانست. Rockstar Games همچنین در بیانیه‌ای گفت: “کار بر روی بازی طبق برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت. در این زمان راک‌استار پیش‌بینی می‌کند که به دلیل این حادثه هیچ اختلالی در سرویس‌های فعلی ایجاد نشود و تغییری در روند توسعه طولانی‌مدت ایجاد شود. [بازی GTA جدید] ما آن را نداریم.”

این تبلیغات خنده دار فقط برای چند ساعت در دسترس بود و حول محور NPC (شخصیت غیرقابل بازی) به نام Shawn می چرخید. شاون در حال انجام مصاحبه ای در مورد وظایف NPC خود بود و بخش هایی از ویدیوی معروف GTA 6 که لو رفته بود نیز در آن حضور داشت. افشاگری بزرگی که به واسطه آن در سال جاری نزدیک به نود ویدیو از بازی مذکور به بیرون درز کرده است.

شرکت Tic-Toe Interactive با استفاده از قانون کپی رایت یک ویدیوی تبلیغاتی از بازی Goat Simulator 3 حذف شد.

بخوانید  ارتش اوکراین از پل های بخار برای شلیک برجک های واقعی در جنگ با روسیه استفاده می کند

دانلود فیلم آپارات

پس از استخراج فایل‌های مربوط به GTA 6 از طریق هک، Tik-To در کنفرانس مالی گفت که اگرچه این موضوع مایه تاسف است، اما آنها معتقدند که تأثیر قابل‌توجهی بر روند توسعه بازی نخواهد داشت.

پس از حذف ویدیو به دلایل کپی رایت، سازندگان Goat Simulator 3 با ارسال یک گیف سیمپسون ها به توییت اصلی پاسخ دادند که روی آن نوشته شده بود: «(با خنده) من در خطر هستم. مشخص نیست که آیا Tik-To اقدامات قانونی بیشتری انجام خواهد داد یا خیر.

به تازگی ویدئوی تبلیغاتی بازی Goat Simulator 3 که در توییتر منتشر شده بود از این شبکه اجتماعی حذف شد. دلیل آن این است که این اعلامیه حاوی بخش‌هایی از ویدیوهای لو رفته از بازی GTA 6 بود و Tic-Toe Interactive با ابتکار قانون حق چاپ هزاره دیجیتال (DMCA) این ویدیو را حذف کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر