ارتش اوکراین از پل های بخار برای شلیک برجک های واقعی در جنگ با روسیه استفاده می کند

برجک نشان داده شده در تصاویر یک است مدل شبلیاتوسعه یافته توسط شرکت اوکراینی پویایی جهانی. یک کمپین تامین مالی جمعی از طریق پروژه محبوب 445000 اوه (12000 دلار آمریکا) برای تامین 10 ایستگاه تسلیحاتی از راه دور برای نیروهای مسلح اوکراین جمع آوری کرد.

رابطه بین بازی های ویدیویی و فناوری نظامی به ریشه های رسانه برمی گردد. اولین شبیه سازهای پرواز برای آموزش خلبانان نظامی ساخته شد. این اولین بار نیست که از کنترلرهای بازی برای اهداف نظامی استفاده می شود. برای کنترل از کنترلر Xbox استفاده شد زیردریایی ها، دکل های فوتونیکو حتی توپ های لیزری غول پیکر. در جنبه پوچ‌تر این ارتباطات، بازیکنان War Thunder اسناد طبقه‌بندی شده نظامی را در تلاش برای تصحیح نادرستی‌های درک شده در بازی با موضوع خودروی جنگی افشا کردند.

فیلم جدید سربازان اوکراینی را نشان می دهد که در حال خلبانی یک برجک کنترل از راه دور با چیزی جز یک عرشه بخار هستند. همانطور که توسط گیمر روی کامپیوترفیلمی از Steam Deck مورد استفاده ارتش اوکراین اولین بار از طریق ظاهر شد رسانه TRO در اینستاگرام تصاویر بعدی، احتمالاً از همان رویداد، ظاهر شده است که نشان می دهد برجک به صراحت توسط کامپیوتر قابل حمل کنترل می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



چرا از یک دستگاه بازی ویدیویی برای کنترل برجک از راه دور استفاده کنیم؟ طبق تحقیقات Bellingcat آریک تولربه نقل از PC Gamer، این دستگاه برای این نوع استفاده عالی است. تولر گفت: “کلینت سیستم عامل کاملاً بومی، کنترلر عالی که می توانید استفاده کنید، صفحه لمسی و غیره ویندوز در Steam Deck).”

بخوانید  به روز رسانی Diablo Immortal Terror's Tide داستان اصلی بازی را ادامه می دهد