بازی Super Mega Baseball 4 معرفی شد و دارای بازیکنان واقعی مانند دیوید اورتیز و بیب روث است

این بازی دارای حالت‌های Exhibition، Franchise، Pennant Race، Season و Leagues Online و همچنین یک سیستم «شیمی تیمی» است تا به بازیکنان توانایی جمع‌آوری استراتژیک فهرستی را بدهد. همچنین به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی مانند پیاده‌روی‌ها و دوندگان خودکار، بازیکنان دو طرفه و استخرهای عامل آزاد قابل تنظیم، از جمله ویژگی‌های دیگر مانند زوایای دوربین جدید، انیمیشن‌های سینمایی و به‌روزرسانی‌ها، روز نور برای هر استادیوم وجود دارد. همچنین صداها و صداهای جدید برای جمعیت، و موسیقی متنی که شامل موسیقی مجاز و اصلی است نیز وجود دارد.

EA گفت Super Mega Baseball 4 دارای شش استادیوم جدید و مجموعه ای از “ویژگی های درخواستی جامعه” است. این بازی نوید “مهمترین ارتقاء ارائه” را در این سری تا کنون می دهد. برای مشاهده دقیق تر به تریلر بالا نگاه کنید.

Metalhead قبلاً تأیید کرده بود که Super Mega Baseball 4 تراکنش‌های خرد نخواهد داشت، اگرچه توسعه‌دهنده DLC پولی ارائه می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Super Mega Baseball 4 اکنون یک بازی دارای مجوز است که بیش از 200 بازیکن واقعی بیسبال را در خود جای داده است. دیوید اورتیز، بازیکن بازنشسته رد ساکس روی جلد است و اسطوره های بیسبال مانند خوزه باتیستا، بیب روث و هنک آرون نیز در فهرست حضور دارند. این بازیکنان واقعی در کنار فهرستی از شخصیت های خیالی به میدان خواهند رفت. با این حال، به نظر نمی رسد که این بازی مجوز MLB را داشته باشد، بنابراین انتظار نداشته باشید که به عنوان رد ساکس یا یانکی ها بازی کنید یا استادیوم های واقعی را ببینید.

بخوانید  هدست بی‌سیم رسمی ایکس‌باکس در آمازون تخفیف زیادی دارد

بازی Super Mega Baseball 4 در تاریخ 2 ژوئن برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی عرضه خواهد شد. Crossplay بین پلتفرم ها پشتیبانی می شود. همه کسانی که نسخه Ballpark را خریداری می کنند، سه روز دسترسی زودهنگام (به جز در سوییچ) و سه استادیوم اضافی دریافت می کنند. Metalhead، توسعه‌دهنده بازی‌های قبلی Super Mega Baseball متعلق به EA، برای ایجاد این قسمت جدید بازمی‌گردد.

EA Sports به طور رسمی بازی Super Mega Baseball 4 را معرفی کرده است و به نظر می‌رسد که این بازی یک تغییر بزرگ برای سری طنزآمیز و سبک‌بال بیسبال باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر