هدست بی‌سیم رسمی ایکس‌باکس در آمازون تخفیف زیادی دارد

هدست رسمی بازی بی‌سیم Xbox Series X|S در آمازون و تارگت به ۷۲ دلار کاهش یافته است. این معامله به لطف فروش هفته دایره خرده فروش در Target آغاز شد، که برای آن باید یک حساب رایگان Target Circle برای خرید ایجاد کنید. اما طبق معمول، آمازون برخی از بهترین معاملات Target را دارد، از جمله این معامله هدست Xbox. در آمازون، باید روی جعبه کوپن کلیک کنید تا 18 دلار دیگر از قیمت کاهش یابد و آن را به 72 دلار کاهش دهید. این هدست بی سیم روی کنسول های ایکس باکس، رایانه های شخصی و سایر دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند کار می کند.

هدست بی سیم ایکس باکس
هدست بی سیم ایکس باکس

در حالی که هیچ کمبودی در هدست های موجود برای سیستم های ایکس باکس وجود ندارد، نکته مهم در مورد این مدل خاص این است که از نظر بصری به خوبی با این اکوسیستم کنسول سازگار است. از نظر فنی، می‌تواند بدون نیاز به دانگل بلوتوث، به‌صورت بی‌سیم با کنسول Xbox جفت شود و می‌تواند فناوری‌های صدای فضایی از جمله Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone:X را مدیریت کند.

اگر می خواهید در حین بازی Apex Legends یا Destiny 2 چت کنید، می توانید از قطع خودکار و ایزوله صدا برای کاهش وقفه های نویز استفاده کنید. از نظر راحتی و دوام، این هدست دارای طراحی منعطف و سبک وزن با هدبند قابل تنظیم است و پس از شارژ کامل باتری داخلی آن می تواند تا 15 ساعت دوام بیاورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توسعه دهندگان Rockstar نسبت به تریلر لو رفته GTA 6 ابراز ناامیدی کردند