توسعه دهندگان Rockstar نسبت به تریلر لو رفته GTA 6 ابراز ناامیدی کردند



اولین تریلر موردانتظار Grand Theft Auto 6 درست قبل از تاریخ انتشار برنامه‌ریزی‌شده آن به بیرون درز کرد و توسعه‌دهندگانی که روی آن کار می‌کردند با عصبانیت و ناامیدی در رسانه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند – و اکثر آنها اظهار داشتند که این تریلر لحظه‌ای که بسیاری از توسعه‌دهندگان Rockstar به دنبال آن بودند را خراب کرده است. بی صبرانه

مدت کوتاهی قبل از عرضه، تریلر GTA 6 در رسانه های اجتماعی به بیرون درز کرد که این تجربه بیشتر با یک واترمارک مرتبط با رمزنگاری که روی فیلم چسبانده شده بود، مخدوش شد. حساب کاربری این افشاگر به سرعت حذف شد و راک استار با این بیانیه به انتشار رسمی خود ادامه داد: “تریلر ما لو رفته است، پس لطفاً چیز واقعی را در یوتیوب تماشا کنید.”

در حال پخش: تریلر رسمی بازی GTA 6 (Grand Theft Auto VI).

همانطور که گزارش شده است تعدادی از توسعه دهندگان در رسانه های اجتماعی واکنش نشان دادند IGN، اگرچه تعدادی از این پست ها از آن زمان حذف شده اند. یکی از ویژگی‌های مشترک در میان واکنش‌های توسعه‌دهندگان این بود که آن‌ها مشتاق تماشای تریلر با همکاران خود بودند که بدون شک نقطه عطفی برای این پروژه عظیم خواهد بود.

برنامه نویس فرشته اورتیز احساس مشابهی را توییت کرد، گفت که می خواهد صبر کند تا بتواند آن را در دفتر با سایر توسعه دهندگان تماشا کند. دیگرانی که روی این بازی کار کردند ابراز ناراحتی و ناامیدی کردند، زیرا نحوه نمایش تریلر برای بسیاری تجربه‌ای کمتر از ایده‌آل برای تماشا است.

سایرین در صنعت بازی نیز به نشت اطلاعات پرداخته‌اند و توضیح می‌دهند که چرا نشت این چنینی می‌تواند برای هر استودیو ویرانگر باشد. “اگرچه بازی موش و گربه درز/بدون فرار در شبکه های اجتماعی جالب است. اجازه دهید به شما بگویم که از درون به بیرون می کشد.” جاشوا استین، مدیر رسانه های اجتماعی ایکس باکس توییت کرد. تیم‌ها به معنای واقعی کلمه ساعت‌ها، روزها، هفته‌ها، شب‌ها کار می‌کنند تا بهترین راه‌اندازی ممکن را برای جلب توجه رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری کنند… نشت‌ها کاملاً آن را خراب می‌کنند، حجم زیادی از کار را هدر می‌دهند و خطر نیز کل پیام بازاریابی شما را از مسیر خارج می‌کند.»

بخوانید  STG 44: چگونه Games اولین تفنگ تهاجمی جهان را پذیرفت

“چیزی که من بیشتر از همه از افشاگری متنفرم این است که آنها را از توسعه دهنده می گیرند.” مدیر انتشارات لاریان اضافه کرد مایکل دوز. “چیزی که همه ما باید به دنبال آن باشیم گفتگوی بین توسعه دهندگان و جوامع است. اما وقتی چیزی لو می رود، به صدایی لعنتی تبدیل می شود.”

علیرغم انتشار غیرمعمول آن، تریلر رسمی در یوتیوب منتشر می شود و تعداد بازدیدهای آن رکورددار است. توییتی که از انتشار زودهنگام تریلر خبر می‌داد، همچنین به محبوب‌ترین توییت بازی در تمام دوران تبدیل شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر