بازی GTA 6 در یوتیوب آتش بازی کرد


تریلر مقدماتی Grand Theft Auto 6 شروع طوفانی داشت و در 24 ساعت اول پس از انتشار، نزدیک به 100 میلیون بار مشاهده شد.

آخرین خبر بازی حاکی از آن بود که تریلر رونمایی Grand Theft Auto 6 در اولین روز انتشار سروصدا به پا کرد. تریلر مورد انتظارترین بازی دهه گذشته بیش از 96 میلیون بار در کانال یوتیوب Rockstar دیده شده است. Rockstar قرار بود روز سه‌شنبه برای اولین بار GTA 6 را معرفی کند، اما لو رفتن زودهنگام یک نسخه واترمارک شده با کیفیت پایین، آن‌ها را مجبور کرد تریلر اصلی را زودتر در یوتیوب منتشر کنند.

تریلر معرفی Grand Theft Auto 6 عمدتاً حال و هوای Vice City را نشان می دهد. قبل از حرکت به مناطق دیگر شهر، تریلر لوسیا، یکی از شخصیت‌های قابل بازی بازی را نشان می‌دهد که در مورد اینکه چرا به زندان افتاده است، سوال می‌شود. تریلر معرفی بازی GTA 6 بخش‌های مختلفی از بازی را به تصویر می‌کشد، از مهمانی‌ها و تجمعات با کامیون‌های هیولا گرفته تا حملات پلیس و ورود تمساح‌ها به یک فروشگاه مواد غذایی.

Grand Theft Auto 6 در Vice City اتفاق می افتد و یک شخصیت زن و یک شخصیت مرد برای کشف خواهد داشت. این بازی در زمان نامعلومی در اختیار کاربران کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار می گیرد و از سال 2025 ایکس باکس سری اس قرار می گیرد. Rockstar Games هنوز به عرضه GTA 6 برای رایانه های شخصی اشاره ای نکرده است و احتمالاً کاربران این پلتفرم برای کشف این بازی باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

بخوانید  Save Hundreds On Pathfinder And Warhammer Tabletop RPG Bundles
تحریریه مجله بازی یک گیمر